Peri’nin Kapı Süsü

-

Çelengi hazırlamak için önce, dergileri buruşturarak yuvarlak hale getirdim. İstediğim kalınlığa gelene kadar, üzerine sarmaya devam ettim. Sabitlemek için de, üzerini koli bandını döndüre döndüre sardım. En son olarak da beyaz saten kumaştan, kalın bir şerit keserek, yine döndürerek sardım. Birleşme yerini açılmaması için diktim.

Daha sonra grapon kağıdından, bardak yardımıyla daireler kestim. Resimdeki makası malesef kullanamadım. Çünkü kesmedi :) Yeteri kadar daire kestikten sonra, daireleri dörde katladım. Silikon tabancası yardımıyla, çelengin etrafına boşluk kalmayacak şekilde yapıştırdım.

Bağlamak için de tül kullandım. Çeşitli şekillerde bağlanabilir.Yapı marketlerde, strafordan çelenkler var. Aslında ondan da aldım ama o biraz daha küçüktü. Çok az bir maliyetle, bu kapı süsünü hazırlamış oldum. Fikir almak, geliştirmek serbest :)

sserapp

Marifetli Peri

13 yorum gelmiş

  1. sserapp

    Güneşedoğru, teşekkür ederim:)Mavisofra, çok teşekkürler canım. Ben bebek odası kapısı için yaptım bunu. Sen de yap çocukların odasına.Aslımavi, teşekkür ederim:) Bebek kız olunca aralara pembe koydum. Hediye yaptım çünkü bunu. Kendime beyazını yapardım herhalde.Bahar006, çok teşekkür ederim:)Derya4, teşekkür ederim:) Ben de bayılıyorum geri dönüşüm çalışmalarına. Aslında grapon kağıdı yerine başka şeyler de kullanılabilir. Artık kumaşlar, kalmış yünlerden yapılan ponponlar, kurdeleler, herşey olabilir…

  2. sserapp

    Ecrinefsam, çok teşekkür ederim:)Gönüldenele’cim, ben de pamuk şekerlere benzettim. Çok teşekkür ederim canım:)

Bir Cevap Yazın