Cumartesi, Aralık 10, 2016
Peri’nin Lavanta Kesesi ve Hayvan Figürlü Anahtarlıkları

21

Kızım tatilde birşeyler yapmak istiyor. Ve ne hikmetse o başlıyor ama ben bitiriyorum:)

MARİFETLİ PERİ
MARİFETLİ PERİ

Can sıkıntısından çıkan ürünlerimiz, ve hikayeleri burada

MARİFETLİ PERİ
MARİFETLİ PERİ

Kitapta daha pek çok elişi var. Bakalım daha neler yapacağız? Yani yapacağım:)

MARİFETLİ PERİ
MARİFETLİ PERİ

Bu anahtarlıklar aslında keçeden olacaktı ama elimdeki malzemelerle yapmaya çalıştım. Kızım baykuşa pörtlek gözlü dedi. Oğlum da maymuna zombi dedi… Eleştirseler de beğendiler ya mutluyum…

MARİFETLİ PERİ
MARİFETLİ PERİ

21 YORUMLAR

  1. Anekzura, hımm pörtlek değil ama zombi öyle mi?:))Çok teşekkür ederim:)Pilli karışmış, biraz önce yorumları okudum…

  2. Güneşedoğru’cum, çok teşekkür ederim:)Hobihuzur, çok teşekkür ediyorum. Timaş yayınlarından Becerikli Ellerim kitabın adı.Nalan Ablacım, aslında kendisi yapmak istiyor ama beceremeyince sıkılıyor. O yaparken bozduklarını düzeltmekten de ben sıkılıyorum:) Çok teşekkür ederim ablacım. Bugün Gülen’le kulaklarını çınlattık:)Sevgiler.

  3. Bahar006, çok teşekkür ederim:) Eski yazılarımı da okumanızı tavsiye ederim. Gülmek için yani:) Çocuklar olunca, malzeme de çok oluyor. Aslında bende daha neler var neler ama, oğlum bizi rezil etme diyor:)Sevgiler…

  4. :)) kitabı ortadan kaldırmışsınız ama eminim en yakın zamanda tekrar çıkıcaktır :)) yaptıgınız işlerde, hikayeleride çok hoş, ellerinize saglık :)

  5. Aslımavi, çoktan çıktı bile:) Evdeki bir çantaya el koydu ama sade buldu galiba, bunu süsleyelim dedi. Sonra kitabı çekmecede buldu (çok iyi saklayamamışım anlaşılan:)) karıştırmaya başladı. İşlemeler vardıkitapta ama gözü kesmedi, süsleme işini bana devretti:) Yani her halükarda ben yapıyorum…Çok teşekkür ederim.

  6. Deniza17, çok teşekkür ederim:)Nalan ablacım, harika olur… Sutaşından da ayakları yapılabilir. Aman, iyi kikızım burayı okumuyor:)Teşekkür ederim bu güzel fikir için.

  7. Marifetlianne ve marifetli kızı büyünce ne muhteşem birşey olacak içindeki heves hiç sönmesin dilerim kiellerinize sağlık pericim

  8. Meldeko, ben de seviyorum ama çok fazla yaptığım birşey değildi. Bundan sonra devamı gelebilir ama:) Teşekkür ederim.