Peri’nin Lavanta Kesesi ve Hayvan Figürlü Anahtarlıkları

-

Kızım tatilde birşeyler yapmak istiyor. Ve ne hikmetse o başlıyor ama ben bitiriyorum:)

MARİFETLİ PERİ
MARİFETLİ PERİ

Can sıkıntısından çıkan ürünlerimiz, ve hikayeleri burada

MARİFETLİ PERİ
MARİFETLİ PERİ

Kitapta daha pek çok elişi var. Bakalım daha neler yapacağız? Yani yapacağım:)

MARİFETLİ PERİ
MARİFETLİ PERİ

Bu anahtarlıklar aslında keçeden olacaktı ama elimdeki malzemelerle yapmaya çalıştım. Kızım baykuşa pörtlek gözlü dedi. Oğlum da maymuna zombi dedi… Eleştirseler de beğendiler ya mutluyum…

MARİFETLİ PERİ
MARİFETLİ PERİ
sserapp

Marifetli Peri

21 yorum gelmiş

  1. sserapp

    Anekzura, hımm pörtlek değil ama zombi öyle mi?:))Çok teşekkür ederim:)Pilli karışmış, biraz önce yorumları okudum…

  2. nalana

    annesi marifetli peri olunca kızı başlar bırakır tabi.Ben de olsam öyle yaparım:)))şaka,şakaellerine sağlık

  3. sserapp

    Güneşedoğru’cum, çok teşekkür ederim:)Hobihuzur, çok teşekkür ediyorum. Timaş yayınlarından Becerikli Ellerim kitabın adı.Nalan Ablacım, aslında kendisi yapmak istiyor ama beceremeyince sıkılıyor. O yaparken bozduklarını düzeltmekten de ben sıkılıyorum:) Çok teşekkür ederim ablacım. Bugün Gülen’le kulaklarını çınlattık:)Sevgiler.

  4. sserapp

    Bahar006, çok teşekkür ederim:) Eski yazılarımı da okumanızı tavsiye ederim. Gülmek için yani:) Çocuklar olunca, malzeme de çok oluyor. Aslında bende daha neler var neler ama, oğlum bizi rezil etme diyor:)Sevgiler…

  5. aslimavi

    :)) kitabı ortadan kaldırmışsınız ama eminim en yakın zamanda tekrar çıkıcaktır :)) yaptıgınız işlerde, hikayeleride çok hoş, ellerinize saglık :)

  6. sserapp

    Aslımavi, çoktan çıktı bile:) Evdeki bir çantaya el koydu ama sade buldu galiba, bunu süsleyelim dedi. Sonra kitabı çekmecede buldu (çok iyi saklayamamışım anlaşılan:)) karıştırmaya başladı. İşlemeler vardıkitapta ama gözü kesmedi, süsleme işini bana devretti:) Yani her halükarda ben yapıyorum…Çok teşekkür ederim.

  7. sserapp

    Deniza17, çok teşekkür ederim:)Nalan ablacım, harika olur… Sutaşından da ayakları yapılabilir. Aman, iyi kikızım burayı okumuyor:)Teşekkür ederim bu güzel fikir için.

  8. nrhnmrl

    Marifetlianne ve marifetli kızı büyünce ne muhteşem birşey olacak içindeki heves hiç sönmesin dilerim kiellerinize sağlık pericim

  9. sserapp

    Meldeko, ben de seviyorum ama çok fazla yaptığım birşey değildi. Bundan sonra devamı gelebilir ama:) Teşekkür ederim.

Bir Cevap Yazın