Pazar, Aralık 11, 2016
Peri’nin Romantik Mumluğu

Peri’nin Romantik Mumluğu

11

Sevgililer gününe yetişmedi bu yazım ama zaten o güne özel de yapılmamıştı :) Yine de bence çok romantik bir çalışma oldu. Kelebek, dantel, taş ve mum… Daha ne olsun :)

Eski görünümlü, yazılı kağıttan, arkalı önlü fotokopi çektirdim. Kelebek şablonu kullanarak, küçüklü büyüklü kelebekler kestim ve bunları doğal iple birbirine bağladım. Evde bulunan dantellerimi de şişenin etrafını saracak şekilde kesip, hayalet ip ile (misinaya benzer fakat daha ince bir ip) diktim. Şişenin içine tatillerde topladığımız taşlardan uygun renkte olanları ve yaptığım kelebeklerden iki tanesini attım.

Mum yakıldığında akıp şişeyi kirletmesin diye de, mumun altına tül kullandım. Ece de dantel kullanmıştı. Şişenin ağız kısmına da doğal ip sarıp, kalp ve kelebeği bağladım.

Çok farklı şekillerde de tasarlanabilir. İnciler, pullar kullanılabilir. İçine dekor amaçlı kullanılan cam taşlar atılabilir. Daha eğlenceli renkli olsun diye, dantel yerine puantiyeli veya pitikareli kurdeleler olabilir. Gül desenli pastel renkli kumaşlarla da sarılabilir.Basit bir çalışma ama ben çok severek yaptım. Henüz mumu yakmadım, sadece dekoratif amaçlı kullanıyorum mumluğumu.

11 YORUMLAR

  1. Kelebeklerinize, özellikle bayıldım.Form olark yüksek mumlukları fazla tercih etmiyorum ama gerçekten de romantizm kokuyor.Ellerinize sağlık.

  2. Bahar006, sade olsun istediğim için kullandığım malzemeler, beyaz ve krem rengi. Tülü öyle koymamın amacı, mumun akan kısımlarını tutması ve şişeyi kirletmemesi.Teşekkür ederim:)Mtnaz11, kelebeklere ben de bayılıyorum zaten:) Aslında yüksek mumları ben de kullanışlı bulmuyorum ama bunu çok sevdim. Beyaz bir dolabın üzerinde arkasında beyaz çerçeveli bir aynayla hayal ediyorum…Teşekkür ederim:)Aslımavi, bana huzur veriyor sadeliğiyle… Teşekkür ederim:)