Peri’nin yakma çiçekleri

-

eflatun-yakma-cicek-ile-sac-bandi

Küçük bir hanıma, kızıma ve halasına yaptığım yakma çiçekten aksesuarlar bunlar. Daha önce bunları da yapmıştım. Bu sefer de bunları yaptım. Daha da yapacağım sanırım :) Çok keyifli… Sizin de yapabilmeniz için nasıl yaptığımı paylaştım.

siyah-yakma-cicek-ile-sac-bandi

Nasıl yaptığıma gelince; tül veya organzeyle çok güzel oluyor. Kalın kumaşlarla da denedim, o da daha farklı duruyor. Şöyle:

Kumaşımızdan, büyükten küçüğe doğru, çeşitli boylarda daireler kesiyoruz. Daha sonra kenarlarını muma tutarak, biraz yakıyoruz. Aslında “yakma çiçek” dense de tam anlamıyla yakmıyoruz elbette. Daireleri mumun üzerine oldukça yukarıdan tutup, kenarının hafifçe büzüşmesini sağlıyoruz. Aslında “mumla yapmayın, is oluyor” diyenler de var. Fakat ben böyle bir sorunla karşılaşmadım. Bütün dairelerin kenarlarını yaktıktan sonra, sırasıyla istediğimiz kadar üst üste koyup, dikiyoruz. Ortasına da boncuk dikiyoruz. Çiçeğimiz hazır oluyor böylece. Her yerde kullanılabilecek zarif çiçeklerimizin yapımı bu kadar basit işte :) Hepinize kolay gelsin.

eflatun-ve-siyah-yakma-ciceklerden-sac-bantlari

siyah-yakma-ciceklerden-sac-bandi

*Aman ellere ve çocuklara dikkat!…

sserapp

Marifetli Peri

10 yorum gelmiş

  1. sserapp

    Mavisofra, teşekkür ederim:)Alonenes, çok teşekkürler:)Aslımavi, her renk yapmak istiyorum bunlardan, teşekkürler:)Elifffffff, yeterince f yazdım mı bilmiyorum:) Teşekkür ederim.Çelebi’cim, sağol canım:)Güneşedoğru, çok teşekkür ederim:)

Bir Cevap Yazın