Cuma, Aralık 9, 2016
Perili kapı süsü

14 YORUMLAR

  1. Çok çok geçmiş olsun ecerce…. Bir an önce iyileşirsin umarım :) Bu hasta halinle bile (gerçi ayak bileğin çıkmış ayağınla yapmıyorsun işlerini ama :) ) neler neler yapmışsın , çok güzel mor melek harika olmuş ve ayrıntıların güzelliğinde boğdunuz yine bizleri… Ellerinize sağlık :)

  2. her zaman ki gibi çok güzel ve şirin olmuş :) çok geçmiş olsun burdan hep ellerine sağlık diyoruz diğer organları es geçiyoruz bundan sonra tüm bedenine sağlık diyelim ki öbür organları da sağlama alalım :) tüm bedenine, ruhuna sağlık ecerce :)

  3. ayak ileğin mi çıktı???? çok geçmiş olsun arkadaşım… gerçi ayağa kalkamaman iş patlamasına neden olacaktır :) ne de ayağa kalkıp bi iş yapamıyorsun oturduğun yerden habire üretirsin (sanki hızına yetişebiliyorduk da :) )

  4. Şenay hanım:) çok teşekkür ederim:) ama 3. kez çıkmış dün tekrar yerine takıldı ben de anlamadım neler oluyor:) ellerimle yapıyorum ama malzemeye kadar zıplamak var:) beğenmenize çok sevindim:)

  5. yağmuryürek, her seferinde çok gülüyorum yorumlarına:) bugün pes ettim, iş patlaması olamayacak yani:) bi iyileşsin de bakarız o zaman:)

  6. çok çok geçmiş olsun, dilerim yeniden yaşamazsınız aynısını.
    peri kızına bayıldım, benim de yapmam lazım :D
    birşey sorabilir miyim, keçeye o küçük metalik delikleri nasıl yapıyorsunuz, ya da o işlemi yapan aletin adı nedir ;) hep görüyorum ama bari işin ehlinden cevap alayım.

  7. bilgi için teşekkürler , üşenmeden araştırıp ürüne ait link bile vermişsiniz :D bunun için de ayrıca teşekkürler, en kısa zamanda alayım (aklıma yazıyorum “perçin”)