11 yorum gelmiş

  1. Niye sunulacak olmasın Esinselcim sen yazmasan Pet şişe olduğu anlaşılmıyor .Renkler ve boyamada çok güzel eline sağlık.

  2. gerçektende pet şişe olduğu anlaşılmıyor. boyama çok güzelben olsam vazo bile yaparım onu:)))ellerine sağlık Esinselcim.

  3. canım arkadaşlarım çok teşekkür ederim:)defter kapaklarını boyarken çıktı ortaya.boya biraz fazlaca artınca,acaba pet şişe, boyayı nasıl tutar diye rastgele boyamıştım.güzel tutuyormuş:)) verniklemedim bile,ama kullanıyorum.doğrusu benim de hoşuma gitti.

  4. tam da ince çok yer tutmayacak bir kalemliği nasıl yapsam diye düşünürken denir ya cuk oturdu bu :) Neyse sabaha yapayım bari :)

  5. BEN LİSE ÖĞRENCİSİYİM BİLŞİM TEKNOLOJİLERİ VERİ TABANI ALANI OKUYORUM SON SINIF ÖĞRENCİSİYİM. BİR YARIŞMAYA KATILACAĞIZ.YARIŞMANIN KONUSU VERİMLİLİK BENDE EVDEKİ ATIK MADDELERI DAHA UZUN SÜRE NSL KULLANABİLECEĞİM HAKKINDA BİLGİ VEREN İNTERNET OLMASADA KULLANILABİLECEK BİR PROGRAM YAZIYORUM.SİZİN TASARIMLARINIZ ŞAHANE NEREDEYSE VERİ TABANIMDAKİ TÜM KAYITLAR SİZİN TASARIMLARINIZDAN OLUŞMAKTA BİR ÇOK SİTE GEZDİM AMA BU KADAR ÇOK VERİ BULAMADIM VE GERÇEKTENDE ÇOK GÜZEL VE KOLAY. DAHA ÇOK VERİYE İHTİYACIM VAR.BU YÜZDEN BANA MAİL ATARSANIIZ BEĞENDİKLERİNİZİ BENİ NETTE ARAMA YAPMAKTAN KURTARIN ÇÜNKÜ DAHA BİR SÜRÜ KOD YAZMAM GEREK TABİ GÖRSELLİĞİDE YANINDA CABASI:)

  6. sende sağol,çok sevindim dilevsercim.güle güle kullan,fotoğrafını koysana :))sevgili witch rose,hemen araştırmaya girişiyorum.bulduklarımı buradan ve postaneden bildiririm.mail demişsiniz ama adresiniz yok.görüşmek üzere:)

  7. geldim,bulduklarımın bir kısmını yazıyorum:)makara bebekler,altın renkli şamdanlar,geri dönüşüm harikası kolye,geri dönüşüm anahtarlık,plastik canavar,yine konserve kutusu,geri dönüşüm sepetleri,yoğur kovasına kadifeden elbise,düğmeli şişe.devamı az sonra….

  8. rüküş şişe,çorap bebekler,dergiden çerçeve yapımı,mama kavanozundan aydınlatma,kalemlik yaptım,eski kazaklarınızı atmayın,teneke kutu değerlendirme,gazetelerden yemek servisi tasarımı,jöle kutusundan kalemlik,konserve kutusu mu dediniz,anahtar kasesi,poşetten tabloya dönüşüm.yeterli mi sevgili witch rose,yoksa aramaya devam edeyim mi?

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin