22 yorum gelmiş

  1. marvil

    ortadaki uzantı olmasa daha harika olcakmış.bide bu tarz lambalarda o plastikler lambanın sıcaklığıyla erimiyo mu?

  2. aysula

    Bu avizeyi çok beğendim ama nasıl yapılmış anlayamadım,o kadar çok pet şişe atıyoruz ki değerlendirmek isterdim.

  3. cadikazani

    marvil diyor ki;ortadaki uzantı olmasa daha harika olcakmış.bide bu tarz lambalarda o plastikler lambanın sıcaklığıyla erimiyo mu?

    bilmiorum ama dedigin gibi bende ortadakini bgenmedim gerçekten

    aysula diyor ki;Bu avizeyi çok beğendim ama nasıl yapılmış anlayamadım,o kadar çok pet şişe atıyoruz ki değerlendirmek isterdim.

    buradaki resim belki biraz yardimci olur .

  4. oyachn

    Arkadaşlar ben denedim kesmesi ölüm ve bu kadarda muntazam olmuyor ne ile kestilerse burdakiler çok düzgün. İğneyle delemeye uğraşırkende eğrilip bükülüyorlar. Evet bende daha önce burda görmüştüm. Burdan izlemek daha güzel.

  5. cadikazani

    aaa oyachn demek zor he yapmasibelki isitilmis igne ucu ile delinebilir plastigi kolay deler isitinca yorgan ignesi filankesmeye gelince bilemiorum fikri olan varsa yani?

  6. boncuk hanim

    Arkadaşlar ben denedim kesmesi ölüm ve bu kadarda muntazam olmuyor ne ile kestilerse burdakiler çok düzgün. İğneyle delemeye uğraşırkende eğrilip bükülüyorlar.

    Sanırım önce maket bıçağıyla kesip sonra da makasla düzeltmek iyi sonuç verir diye düşünüyorum. Bide ikinci resimde çiçekleri birbirine eklemek için ip kullanılmamış. Yeni aldığımız kıyafetlerin etiketlerini takmakta kullanılan misinalara benziyo onlar. Ve bunun da bi aleti olmalı. Misina ipten daha güzel durabilir ,oda şeffaf olduğu için..

  7. asyayaren

  8. akoni

    başlığı okuduğum zaman nasıl yaaa dedim, pet şişeden avize.. gerçekten şaşırıyorum pes vallaa…pet şişeleri eski bir makasınız varsa çok rahatlıkla kesebilirsiniz..

  9. sayyora

    merhaba benim ismim sayyora kendim yabanciym yani ozbek vatandaşıym. gunlerim çok sıkıcı geciyordu ama bu siteyi bulunca çok renklendi bir kaç yazı yazdım ama hepsi reddedildi bence ben yanlış bişeyler yapıyorum eger zahmet olmassa bana bir nemune yada örnek gönderebilirmisınız yazı yazıyorum 1 foto koyabiliyorum sonradan burdaki editorlarınki gibi anlatılış sayfasını yapamıyorum anladiğim kadar yukarıdaki imaj ekle link vs lardan kullanmam lazım ama bir örnek olursa güzel olurdu.

  10. cadikazani

    ne kadar guzel aramiza katilman sayyoracim normalde yazini kabul etmediklerinde sebebinide yazarlar mesaja yani ona gore hareket edebilirsin.Neyse ben sana postaneden ulasiyim;)

Bir Cevap Yazın

El yapımı lamba ve avizeler – atolyelambada

| | 0 Yorum

Lambader kılıfı dikimi

| | 2 Yorum

Akrilik ve stencil ile abajur yenileme

| | 0 Yorum

Fırfır ve incilerle abajur süsleme

| | 2 Yorum

Bulut lamba – diy

| | 2 Yorum

İstanbul silüetli sukabağı lamba

| | 0 Yorum

Hat motifli sukabağı abajuru

| | 0 Yorum

Sukabağından Osmanlı ibrik lambası

| | 0 Yorum

Ikea tertial lamba yenileme (diy)

| | 0 Yorum

Su kabağından lamba

| | 6 Yorum

Kar küreme aracı şeklinde gece lambası yapımı

| | 2 Yorum

Gaz lambası boyama

| | 5 Yorum

Kuş yuvası şeklinde gece lambası yapımı

Kendin yap lambader

| | 1 Yorum

Pet şişe ile gece lambası yenileme

| | 0 Yorum