22 yorum gelmiş

  1. marvil

    ortadaki uzantı olmasa daha harika olcakmış.bide bu tarz lambalarda o plastikler lambanın sıcaklığıyla erimiyo mu?

  2. aysula

    Bu avizeyi çok beğendim ama nasıl yapılmış anlayamadım,o kadar çok pet şişe atıyoruz ki değerlendirmek isterdim.

  3. cadikazani

    marvil diyor ki;ortadaki uzantı olmasa daha harika olcakmış.bide bu tarz lambalarda o plastikler lambanın sıcaklığıyla erimiyo mu?

    bilmiorum ama dedigin gibi bende ortadakini bgenmedim gerçekten

    aysula diyor ki;Bu avizeyi çok beğendim ama nasıl yapılmış anlayamadım,o kadar çok pet şişe atıyoruz ki değerlendirmek isterdim.

    buradaki resim belki biraz yardimci olur .

  4. oyachn

    Arkadaşlar ben denedim kesmesi ölüm ve bu kadarda muntazam olmuyor ne ile kestilerse burdakiler çok düzgün. İğneyle delemeye uğraşırkende eğrilip bükülüyorlar. Evet bende daha önce burda görmüştüm. Burdan izlemek daha güzel.

  5. cadikazani

    aaa oyachn demek zor he yapmasibelki isitilmis igne ucu ile delinebilir plastigi kolay deler isitinca yorgan ignesi filankesmeye gelince bilemiorum fikri olan varsa yani?

  6. boncuk hanim

    Arkadaşlar ben denedim kesmesi ölüm ve bu kadarda muntazam olmuyor ne ile kestilerse burdakiler çok düzgün. İğneyle delemeye uğraşırkende eğrilip bükülüyorlar.

    Sanırım önce maket bıçağıyla kesip sonra da makasla düzeltmek iyi sonuç verir diye düşünüyorum. Bide ikinci resimde çiçekleri birbirine eklemek için ip kullanılmamış. Yeni aldığımız kıyafetlerin etiketlerini takmakta kullanılan misinalara benziyo onlar. Ve bunun da bi aleti olmalı. Misina ipten daha güzel durabilir ,oda şeffaf olduğu için..

  7. asyayaren

  8. akoni

    başlığı okuduğum zaman nasıl yaaa dedim, pet şişeden avize.. gerçekten şaşırıyorum pes vallaa…pet şişeleri eski bir makasınız varsa çok rahatlıkla kesebilirsiniz..

  9. sayyora

    merhaba benim ismim sayyora kendim yabanciym yani ozbek vatandaşıym. gunlerim çok sıkıcı geciyordu ama bu siteyi bulunca çok renklendi bir kaç yazı yazdım ama hepsi reddedildi bence ben yanlış bişeyler yapıyorum eger zahmet olmassa bana bir nemune yada örnek gönderebilirmisınız yazı yazıyorum 1 foto koyabiliyorum sonradan burdaki editorlarınki gibi anlatılış sayfasını yapamıyorum anladiğim kadar yukarıdaki imaj ekle link vs lardan kullanmam lazım ama bir örnek olursa güzel olurdu.

  10. cadikazani

    ne kadar guzel aramiza katilman sayyoracim normalde yazini kabul etmediklerinde sebebinide yazarlar mesaja yani ona gore hareket edebilirsin.Neyse ben sana postaneden ulasiyim;)

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on Google+
Google+
Share on LinkedIn
Linkedin

Kar küreme aracı şeklinde gece lambası yapımı

| | 2 Yorum

Kuş yuvası şeklinde gece lambası yapımı

Pet şişe ile gece lambası yenileme

| | 0 Yorum

Şarap şişesinden lamba yapımı

| | 4 Yorum

Birbirinden güzel 10 kendin yap avize

| | 0 Yorum

Kış temalı gece lambası

| | 4 Yorum

Strafordan dekoratif şömine yapımı

| | 11 Yorum

Mevsimlerden hazan – abajur yapımı

| | 14 Yorum

Spiral lambader yapımı

| | 20 Yorum

Lambader yapımına devam

| | 11 Yorum

Kendimce lambader

| | 21 Yorum

Kumaştan gece lambası yapımı

| | 0 Yorum

Gece lambası yenileme

| | 3 Yorum