Pet şişeden dev kadehler

-

* Şu pet şişelerden yaptığım dev kadehleri ve vazoları sizlerle paylaşmak için deli oluyordum.ama resim eklemeyi anca öğrenebildim :)))İki pet şişeyi tam ortalarından kestim.Kapaklı parçaları alıp kapak kapağa gelecek şekilde yapıştırdım.Böylece dev bir kadehe benzedi.

* Sonra tuz seramiğiyle kapladım tüm dışını.* Ve kurumasına fırsat vermeden üzerine şekiller yaptım.* (Ben delikli kepçeyi-şekilli düğmeleri,çay süzgecini,tükenmez kalem,tarak gibi şeyleri bastırarak verdim bu şekilleri)* İyice kuruttum açık havada.* Ve en son önce siyaha boyadım.Ardından üzerineden sarı yaldız geçtim.* Ben söylemesem hiç kimse anlamıyor bu dev kadehin aslında pet şişeden yapıldığını.

Bayramda bunların içine misafir çikolatası koydum.

32 yorum gelmiş

  1. lolipu

    aaa gerçekten okumasam inanmazdım. Hiç tahmin etmeyeceğim bir malzemeden inanılmaz bir iş çıkmış. Çok ilginç. Çok değişik olmuş :)

  2. mtnaz11

    Süper bir fikir, ellerinize sağlık.Mutlaka denemeliyim.Bunların biraz daha az derin olanına şöyle sarmaşık tarzı bir çiçek ektiğimi düşündüm de ne hoş olabilir.

  3. aheng

    Ben de şaşırdım ve hayran oldum bu değişime,tam da evde iki adet pet şişeme bakıyordum, bunlardan ne yapabilirim diye cuk diye oturdu valla,bakalım yapmak ne zamana kısmet olacak,ellerinize sağlık.

  4. Figen abla

    ÇOK SAĞOLUN GÜZEL CANLAR…:))))yine veriyim tarifi1 ölçü tuz2 ölçü un1 ölçü subu ölçüden gram şaşmayın…birizi az fazla ya da eksik kaçsa,hamur kötü oluyor…bakın bu hamurla değil pet şişe,bir çok şey kaplayabilirsiniz..benim neler kapladığımı bi görseniz :))) hi hi hihepsini ekledim..onaylandıkça bi bakın lütfen..Allahım ben ne kadar uydurukçu bi kızım yaa :))))

  5. Figen abla

    o hiç farketmez..yeter ki her biri için aynı ölçeği kullanın..fazla miktar hamur istiyorsanız su bardağı,az bir hamur istiyorsanız çay bardağı…ama siz siz olun,ölçüleri gramı gramına denk tutun..hamurun güzelliğinin tek sırrı bu…Ben şimdi yine bişey icat etmeye gidiyorum tuz seramiğinden..:)))))hepinizi sevgiyle öpüyor ve teşekkür ediyorum…

  6. Figen abla

    harika olan sizlersiniz..ben bu siteyi,üye olmadan önce çok uzun süre takip ettim ve içimde uyuyan geri dönüşüm canavarı bu site sayesinde uyandı :)))))şimdi tutamıyorum kendimi :)))

  7. Figen abla

    sevgili gulseyhancım,bir pet şişeyi kesiyorum..kestiğim üst parçayı aslıp tam kapak kısmından şişenin poposuna yapıştırıyorum…yani kapak kısmı şişe tabanının altına geliyor..o zaman zaten görüntü kadehe benziyor..sonrası kolay…dışını ya hamurla,ya yırtılmış gazete kağıtları yapıştırarak,ya da tutkala batırılmış bez parçaları yapıştırarak kaplıyorum…çok teşekkür ediyorum beğendiğiniz için canlar :)))))

  8. belgin41

    Sevgili figen abla fikir harika, düşünce mükemmel, yaratıcılık olağan üstü o güzel ellerinize emeğinize sağlık.Sevgiyle kalın…

  9. zehrefsan

    değişik,pratik ve bi o kadarda güzel olmus..ellerinize saglık..söylemesiniz bizde anlamazdık pet şişe oldugunu esasında :) sıfır maliyet bol yaratıcılık :)

  10. Figen abla

    oy oy oy sağolun canlar :))))unutulmuş bu işlerim…yenilerini yapayım bari :)))kıslar şu pet şişe çalışmalarının ne kadar keyifli olduğunubi görseniz,aralıksız şişe biriktirirdiniz valla…ben kendimden biliyorum :)))))

  11. Figen abla

    aaa teşekkürler yaa :)))canlar bir dağ başında yaşayınca insanın aklına neler neler geliyor bilseniz…düşünün,dükkan yok,hobi malzemeleri satan yer yok…hiç bişey yok…benim tutkalım un-su karışımı…malzemelerim pet şişeler,gazete kağıtları vs.işte ele :)))

  12. afram

    ya süpeeer olmuş resimlere bakarken biyandan da evde etrafıma bakındım ben NEYLE SÜSLERİM DİYE ama aklıma bişy takıldı şişeleri birbirine yapıştırıken hangi tür yapıştırıcı kullandınız ???

Bir Cevap Yazın

Figen abla

iki çocuk ve bir köpek annesi..
tiyatro eğitmeni..
yaşlı..çok yaşlı….

Dantel kitap ayracı yapımı

| | 1 Yorum

Video: Düz nakış işleme nasıl yapılır?

| | 0 Yorum