Pet şişeden inanılmaz güzel birşey…

-

Pet şişenin geri dönüşümü muhteşem içeri buyrun…

İçine kum doldurularak kapı durdurucu olarak kullanılabilir diye düşününyorum.Yapımı anlatılmış.Link

48 yorum gelmiş

  1. farfin

    alyacım ciddimisin,çok sevindim işine yaramasına,bitirde hemen yolla nolur.Bebişi öptüm kocaman,dün dışardan görebildim sadece çok yakışmıştı uyku tulumu:))

  2. alya nurten torum

    şekerim biz bebek olcak diye eşimin bürosuna yakın bi ev tuttuk,eşyalı.diğer evdekileri getirmedik.bavulumuzu aldık geldik.ev sahibi kadında bırakmış resimlerini napıcam diye.ne koyayım şişeye ağır olsun diye önce 50 li yılların resimlerine baktım sonra koydum şişeye.oldu ama yanlız benim ayakkabılarla dengede duramadı küçük kutuda duruyo.

  3. mavisofra

    ALLH İYLİGİNİ VERSİN ALYA BÜTÜN HATIRALARI PET ŞİŞEYE Mİ DOLDURDUN YA KADIN UNUTTUYSA:) KUM DOLDURSAYDIN KEŞKE :) EE NASI YAPTIN ANLATSANA ŞUNU

  4. alya nurten torum

    resimlerini çektim tek tek.yazı olarak yollucam ama anlatayım.pet şişenin üstünü kestim 2.5 lt lik.altına köpük nerden bulayım resimlerin kutusunu kesip bantla yapıştırdım.kıyafetlerini diktim,elde diktim bide,makine diğer evde.linkte ne yaptıysa aynı sırayla yaptım.linke baktın mı?daha sepetini taşıyamıyo zavallı onun filan süsler yollarım.

  5. mavisofra

    CNM BEİM O ZAMAN BU YORUMU SİL YAZINDA ANLATIRSIN SEPETE Bİ ÇÖZÜM BULDUN MU HARİKA OLUR AGIRLIK KOYMAN LAZIM HERALDE AMA SÜPER OLMUŞ FARFİN BAYILACK HEMDE ELDE YAPMANA RAMEN

  6. alya nurten torum

    dursun resim yorum filan.çok yorucu valla,boyuda 50 cm oldu.kafam durdu,çabuk yapayım diye uğraşırken.2 saatte bitti bu hale geldi.sepetle ayaklarının altına çimen yapıcam kirpi ip bu evde miydi acaba?

  7. mavisofra

    LİNKE BAKINCA ANLADIM BENDE SENİ SORU YAGMURUNA TUTTUM BENDE ZANNEDİYORUM Kİ İÇİNE BİŞEY DOLDURMUŞLAR İÇİ BOŞMUŞ MEGERSE AM DURMAZKİ KAPI ÖNÜNDE SEN KAPAGINI AÇIP KUM NE BİLİYİM SU BULGUR :) BİŞEY DOLDURSAN:)

  8. farfin

    alyacım harika olmuş tıpkısının aynısı olmuş ne becerklisin bayıldım ya harikasın,ellerine sağlık canım benim:)

  9. farfin

    bitince daha güzel olacağına eminim,helal kız sana hemen bi oturuşta yaptın bitirdin neredeyse,hadi ben şimdi kaçtım misafir gelecek işlerim var,kısmetse artık yarına görüşcez bizim kızlarada söylersin canımcım:)))

  10. gonuldenele

    Tutup çıkmıştım geri geleyim diye,kaybolmuş.Neyseki buldum:))çok şirin bir dönüşüm olmuş.Bende aynı şekilde bir pet şişe buldum.Hemen gidip başlayacağım:))bakalım nasıl olacak.

Bir Cevap Yazın

Eski kot ceplerinden organizer yapımı

| | 3 Yorum

Eski kıyafetleri değerlendirme; şapka dikimi

| | 0 Yorum

Eski kazaktan sıcak su torbası kılıfı yapımı

| | 0 Yorum

Geyikli atkı (eskileri değerlendirme)

| | 1 Yorum

Geyik figürlü çanta (anlatımlı)

| | 2 Yorum

Eski kottan terlik yapımı

| | 3 Yorum

Dikiş, eskileri değerlendirme; gecelik yapımı

| | 0 Yorum

Tel askı ile tavşan kulağı yapımı

| | 0 Yorum