Pet Şişeyle Resim Yapımı

-

pet şişe değerlendirme
Pet şişe dibinden çiçekler yapıldığını görmüştüm ama resim yapıldığını ilk kez görüyorum. Fikir harika, Japon resimlerine benziyor. Burada buldum.

Hulya Gencay

Mimar, her türlü, el işi, nakış, pachwork, takı, dikiş, dekorasyon önerileri, örgü, keçe, moda, boyama ve daha ne varsa hepsine meraklı, gezenti, hayalperest bir kadınım.

14 yorum gelmiş

  1. esinn43

    gerçekten hoş olmuş güzel fikir yaaa bende göndericem yaptıklarımı ama benim resimlerim çıkmıyo nasıl gönderiynuz bana da anlatırmısınız :(

  2. shane

    hakikaten çok iyi fikir!

    esinn43; şurada madde madde anlatmıştık, bir bakın lütfen, gene anlaşılmıyor ise bana mesaj atıp sorabilirsiniz takıldığınız yeri.

  3. saatoniki

    elin çinlisi cillop gibi fikirler buluyo, memleketimden senaattı senayatılgandı (isim zikretmeyeyim zira sonu gelmez) yaa ben niye bişe yapamıyorum ? bi fikir bulamıyorum ? allaam ben niye bööleyim yaa?

  4. K02

    hem fikre bayıldım hemde verdiğiniz linkteki güzelliklere bayıldım.ne kadar güzel bir site öyle.paylaşım için teşekkürler..

  5. senayatilgan

    Hımmm… neslihanmetin bana güzel bir fikir verdin :) Kızımla neden bir ağaç yapmıyoruz böyle renkli renkli yahuuuu :) Süper olur, kıvılcım için teşekkürler :)

  6. Hulya Gencay

    Sevgili “Nisaeker” bu eski bir post. Sorunuzu yeni gördüm. Sanırım resim kağıdı, ama kumaş boyasıyla kumaşa da yapılabilir.

Bir Cevap Yazın