Pazar, Aralık 4, 2016
Peyote tekniği ile kırmızı güllü kolye (takı tasarım)

Peyote tekniği ile kırmızı güllü kolye (takı tasarım)

24

peyote tekniği ile kolye modeli

Kırmızı güllü, siyah kordonlu güzel bir kolye modeli. Önce peyote tekniği kullanarak kordon örülür. Aynı teknikle gül ve yapraklar yapılır. Kolyeye monte edilir. Teknikleri bilenler yapmalı diyorum. Hafif ve bir o kadar da şık bir kolye sahibi olursunuz.

peyote tekniği ile kolye modeli

Çok dikkat çekici bir kolye olduğu kesin, görümcem ilk gördüğünde gözleri yuvalarından çıkacaktı nerdeyse ve hemen taktı. Ben de hemen fotoğraflarını çektim :) Mankenim görümcem oluyor yani:P

Blogum, diğer takı tasarım çalışmalarım için etsy’m.

peyote tekniği ile kolye modeli

24 YORUMLAR

  1. aydınımınn gelini.. harikaaaben çok beyendimmm…ay bu ne çok beyeniyor demeyin..çok beyendimm valla yaaben nasıl yapacağım bundan şimdi..yapmasam aklım kalacak.. offff

  2. İlk gördüğümde yabancı siteden alıntı sanmıştım,muhteşem olmuş, takıyla ben de biraz ilgiliyim,ne kadar zahmetli olduğunu biliyorum,gülün formunu çok güzel vermişsiniz,bayıldım ben,ellerinize sağlık…

  3. herkese güzel yorumları için çok teşekkür ederimbeğenmenize inanın çok mutlu oldum..yaptığınız bişeyin beğenilmesi ve takdir görmesi merak etmesi asla paha biçilemez.çok sağolun hanımlar:)

  4. yapımın yabancı bir bayanın picasa albümünden almıştım. resim halinde bilgisayarıma kaydettim.sizlerle paylaşıyorum.yapmak isteyenler kendi bilgisayarına alabilirler.büyütüp incelerseniz daha iyi göreceğinize eminim..

    1
    1
    2
    2
    3
    3

    kolay gele arkadaşlar :))

  5. Çok güzel olmuş Bu teknikle renk renk bardak altlıkları, küçük dantel gibi örtüler de işleniyor, çok güzel de duruyor.

  6. çok güzel çok sabır isteyen birşey,minik minik tek tek bende yapabilirmiyim bilmiyorum.Eline sağlık baya bi zor göründü bana,

  7. teşekkürler bayanlar güzel yorumlarınız için :)aslında bende düşündüm bardak altlıkları yapmayı boncuklardan ama zaman olmadı.denemek gerek..hatırlattığın için teşekkürler banuca :)*evet sabır isteyen bir iş ama inanın değiyor..mutlaka denyin derim aytacrafts :))

  8. çok güzel olmuş diyorum başka bir şey diyemiyorumellerine sağlık. hem sabır hem emek istiyor. ama dediğin gibihepsine de değmiş…

  9. Çok zarif, çok güzel, muhteşem:))Sevgili Aydın Gelini sanırım bu gidişle boncuk işine de el atacağım gibi görünüyor, bu güzellikleri görüp özenmemek mümkün değil çünkü, ellerinize sağlık:)

  10. teşekkür ederim selma hanım.. :))çok zevkli ve sürükleyici bir iş.tıpkı kitap okumak gibi…sonucu görmek için hemen bitirmek istiyor insan!!denemsi bedava zaten..mutlaka deneyin..merak ettiklerinizide bana sorabilirsiniz :))sevgiler efendim :)