Pırıltılı takılarım

-

takı tasarım
Aslında bu malzemeyi çanta süslerim diye almıştım ama bir kısmını takı olarak kullanmak istedim dün gece. Olur mu, olmaz mı derken oldu da bitti :) Önce bir bileklik yapayım sonra ona bir de küpe takımlayayım dedim ve gayet pratik bir takımım oldu. Bunları gecelere akarken takarım artık :)

21 yorum gelmiş

  1. senayatilgan

    rujbutik :) sarısı da şık durur eminin deneyiniz herşeyi takıya çeviresim vardı geçen gün bu çıktı ortaya :)
    brnnyvz :) Teşekkür ederim…
    Serpilcim :) Sağol canım benim ..
    Senaat :) Kolye de yapayım dedim ama zaten şaşaalı duruyor kolye de yaparsam çok abartı olur diye düşündüm, küpe kocaman duruyor çünkü :)

  2. senayatilgan

    yagmuryurek :) sağol canım yaradı valla :) Ben yaz insanıyım severim kuş cıvıltısını güneşi renkleri :) Bunları gördükçe içim kıpır kıpır yerimde duramıyoorum yansıyor o da yaptıklarıma herhalde :)
    shane :) Teşekkür ederim… Sürekli yapıp duruyorum böyle şık şeyleri ama çok da kullanamıyorum bakalım kime gider artık bunlar :)

  3. merveerhan

    bende bunlardan banyo aynamın kenarlarına cerceve gibi süsledim şeritler halinde :D kalanları durdu bari böyle değerlendiriyim :) eline sağlık…mjk

  4. senayatilgan

    Valla bende kemer çanta falan yaparım diye aldım bak neler oldu :) Neye niyet neye kısmet denir buna herşeyden herşey olabiliyor bunu biliyoruz artık :) Teşekkür ederim güzel yorumun için… Da birşey sormalıyım :) mjk nedir acep :)

  5. duygun

  6. senayatilgan

    Duygucuuum onun için mi diyordun gecelere akmak falan :) Bu yorumu yeni görünce geçen gün yapılan diyalog şimdi daha da anlam kazandı tabiki :) İzmirde böyle malzemeler alacak yer çok yok Edirnede de bu takılarla gecelere akacak yer çok yok :) Gel bunları sana göndereyim de ak ak kop kooopppp :)

Bir Cevap Yazın

Video: Boncuk lale yapımı

| | 0 Yorum

Taşlı bilezik yapımı

| | 0 Yorum

Boncuklardan bileklik yapımı

| | 0 Yorum

Üçlü deri bileklik yapımı

| | 2 Yorum

Eski penyeden bileklik yapımı

| | 3 Yorum

Video: Lastiklerden kolay bileklik yapımı

| | 2 Yorum