Pazartesi, Aralık 5, 2016
Pırıltılı takılarım

Pırıltılı takılarım

21

takı tasarım
Aslında bu malzemeyi çanta süslerim diye almıştım ama bir kısmını takı olarak kullanmak istedim dün gece. Olur mu, olmaz mı derken oldu da bitti :) Önce bir bileklik yapayım sonra ona bir de küpe takımlayayım dedim ve gayet pratik bir takımım oldu. Bunları gecelere akarken takarım artık :)

Bileklik kolay oldu, gri bir kurdele ile birleştirdim, küpeyi aslında 6’ya 6 kare olarak kestim ama kare olarak takınca kocaman durdular. Ben de kareyi köşegenlerinden çakmakla ısıtıp erittim ve birleştirdim daha derli toplu oldular…

21 YORUMLAR

  1. rujbutik :) sarısı da şık durur eminin deneyiniz herşeyi takıya çeviresim vardı geçen gün bu çıktı ortaya :)
    brnnyvz :) Teşekkür ederim…
    Serpilcim :) Sağol canım benim ..
    Senaat :) Kolye de yapayım dedim ama zaten şaşaalı duruyor kolye de yaparsam çok abartı olur diye düşündüm, küpe kocaman duruyor çünkü :)

  2. yagmuryurek :) sağol canım yaradı valla :) Ben yaz insanıyım severim kuş cıvıltısını güneşi renkleri :) Bunları gördükçe içim kıpır kıpır yerimde duramıyoorum yansıyor o da yaptıklarıma herhalde :)
    shane :) Teşekkür ederim… Sürekli yapıp duruyorum böyle şık şeyleri ama çok da kullanamıyorum bakalım kime gider artık bunlar :)

  3. bende bunlardan banyo aynamın kenarlarına cerceve gibi süsledim şeritler halinde :D kalanları durdu bari böyle değerlendiriyim :) eline sağlık…mjk

  4. Valla bende kemer çanta falan yaparım diye aldım bak neler oldu :) Neye niyet neye kısmet denir buna herşeyden herşey olabiliyor bunu biliyoruz artık :) Teşekkür ederim güzel yorumun için… Da birşey sormalıyım :) mjk nedir acep :)

  5. ya ben cok sevdim bunları bende istiyorummm!! İzmir’de öalzeme bulmak çok zor ya böyle değişik şeyler hiç yok. Gecelere akmak için mükemmel! :P Ellerine sağlık canım döktürmüşsün yine…

  6. Duygucuuum onun için mi diyordun gecelere akmak falan :) Bu yorumu yeni görünce geçen gün yapılan diyalog şimdi daha da anlam kazandı tabiki :) İzmirde böyle malzemeler alacak yer çok yok Edirnede de bu takılarla gecelere akacak yer çok yok :) Gel bunları sana göndereyim de ak ak kop kooopppp :)