Plastik Poşetten Tisort Baskısı

-

Plastik poşetleri tişort üzerine ütüleyerek trasnfer edebilirsiniz …yapım aşamalarını burada bulabilirsiniz.

12 yorum gelmiş

  1. ercool

    benimde çok hoşuma gitti. Diğer transfer teknikleri gibi maliyetli değil . Eski bir tişort üzerinde denemek lazım yinede .

  2. dilsu

    ben anlamadım nasıl yapıldığını ütüyle mi yapıştırıyoz o şekilleri ,üstüne bez örtecezmi ozman beze mi tişörte mi yapışcak nasıl olcak bir türlü anlamadım bana anlatırmısınız ltf :)

  3. ercool

    benim anladığım kadarıyla poşetten kesilen desen baskı yapılacka tişorte yerleştiriliyor onun üzerine parşömen kağıdı örtüp o parşomen üzerinden ütülüyoruz.Daha detaylı tercüme edecek bir gönüllü aranıyor lütfeeeeeeen :)

  4. alya nurten torum

    kadın öyle bir anlatmış ki bana zor geldi.parşömeni koyup basın ütüyü diyo ama sıcak olcak 10 sn tutun sadece biraz ılınınca parşömeni kaldırın yoksa resim bozulur çok tutarsanız olmaz.çok düzgün olmalı poşet filan diyo.

  5. figenkarais

    biraz daha açıklama istenmiş. parşömen doğru.. düzgün şekiller için bir diiğer teknikten de bahsetmiş. hazır şekilli delgeç.. istediğiniz renk poşeti 2 parşömen kağıdı arasına koyup bir sekerde hem transfer edilecek deseni hem de tam ona uygun boyutta parşömeni kesmiş oluyorsunuz. ister delgeç le isterse elinizle kesin, püf noktası: transfer edeceğiniz resmin ebadının ütünün taban ölçüsünden ufak olmasında.

Bir Cevap Yazın