Plastik sanat (bir maceranın serüveni)

-

plastik sanatlar
Plastik sanat düşüncesi üniversite yıllarımda stopmotion tarzı çizgi filmler çekmek için model yapmayla başladığımda oluştu. Sonra karekterler yaratmaya başladım. Bir baktım ki bu karakterlerin takıları da olabiliyor. Funsters olan karakterler kendilerini sanırsam çok fazla kaptırdılar. Bir bir ürünleri çıkmaya başladı. Sizlerler de paylaşmak istedim. Gelişmelerden haberdar edeceğim.
Atölyemizde neler mi oluyor? Buyrun Facebook sayfama.

plastik sanatlar

plastik sanatlar

plastik sanatlar

plastik sanat

Plastik Sanat oyun hamurlarından yeni bir dünya kurma düşüncesiyle yola çıktı. İletişim Tasarımı Animasyon bölümü mezunu oluncada karakterler ürettim. Sonra bu karakterlerin ürünleri çıktı.

8 yorum gelmiş

  1. kilpi

    Hoşgeldiniz; daha önce görmüştüm çalışmalarınızı, burada da görmek sevindirici. Ben de figür ve stop-motion kuklaları yapabilmek amacıyla başlamıştım ilk olarak :) Canavarlarınız da çok sevimliler, elinize sağlık ^^

  2. senayatilgan

    Bunların hepsi harikalar yahuuuu :) Animasyon sever biri olarak böyle şeyler hep animasyon canlandırır aklımda :) Benim yüzümü gülümsetti yaptıklarınız :) Ellerinize sağlık…

  3. senayatilgan

    Facebook sayfanızı da inceledim ve pengueniniz üzerindeki parmak izlerinizi çok beğendim :) Dalga geçtiğimi düşünmeyin gerçekten de yetenekli bir elden çıkmış ve kendinden izler bırakmış o eller… Eğer özellikle bıraktıysanız tebrik ederim, yanlışlıkla olduysa da çok isabetli olmuş bence :)

  4. yagmuryurek

    şu canvarların sevimliliğine bak :) gel canavar bana zarar ver ye beni ez beni sen parçala o kadar tatlıın ki :) herbir şekil farklı bi hayat bulmuş elinizde elinize sağlık :)

  5. plastik sanat

    Yorumlarımız için herkese çok teşekkür ederim. Parmak izi konusunda arkadaşlarımla baya bir tartışma durumlarımız oldu ben inatla eldiven kullanmadan parmak izlerininde olmasını savundum. El işi olduğu için tasarımcının imzası niteliğini savundum. Onlar görsel olarak etkisine zarar vereceğini söyleyip durdular. Takı gibi karakter yoğunluğu çok olmayan ürünlerde eldiven kullanmaya başladım. Karakter ve model tasarımlarında hala o el izlerini görebilme şansına sahipsiniz. :)

  6. zulaltan

    muhteşem olmuş bunlar plastikten yapıldığına göre milyonlarca yıl yok olmayacak :) ellerinize sağlık hakikaten sanat :)

Bir Cevap Yazın