Pofuduk takılarım…

-

takı tasarım
Böyle pofuduk takıları her yerde görür, hep çok isterdim, fakat her şeyi kendim yapmaya alıştım. Dükkana girip alayım diyorum ‘aaa ben bunu yaparım ki’ diyip çıkıyorum. Bari yapayım dedim aklımdan çıksın :) Umarım beğenirsiniz..

takı tasarım
Yüzüğü evdeki eski bir yerden gelmiş mavi bir yüzüğü ojeyle siyaha boyayarak yaptım ve pofuduğumu üzerine yapıştırdım. Kolye ve yüzükte de siyah boncuk kullanmayı tercih ettim…

takı tasarım

16 yorum gelmiş

  1. Senaat

    sevgili senayatilgan,son zamanlarda okadar taki yapmissin ki (hepsi birbirinden guzel) insanin icinden taki kutusu yapip hediye edesi geliyor :)

  2. senayatilgan

    Senaatttt :) Vallahi bende bu takıları nereye koysam bir kutu olsa da koysam diyordum :D Şaka şaka taaa oralardan zahmet etme sen yapmış kadar oldun gerçekten :) Teşekkür Ederim…
    tugbacanyurt vallahi fikir süper de Ülkeler arası olunca zor olduğunu söylemişti senaat… İlerde bir gün gelirsen yanında getirirsin senaat :)
    SeherK teşekkür ederim :)
    Zulaltan boynumda fotoğraf çekmek braz zor oluyor böyle kolayıma geldi :) Teşekkür ederim… Mutlaka bir gün bir elbise dikişimde boynuma takar çekerim görürsün orada :)

  3. senayatilgan

    fdogan teşekkür ederim :)
    Ben bu pofudukları uzuuuun şerit kesip bir ucundan diktim ve ipi çekince büzüştüler, belki sen daha uzuuuuunnnnn bir şerit kesip hatta bir iki tane uzun şerit kesip pofuduk yapar ve birleştirirsen pom pom olur :) İple pom pomu biliyorumda tülden nasıl yapılır hiç kafa yormamıştım ama dediğim gibi de olur herhalde :) bir deneyeyim bari merak ettim bende :)

  4. senayatilgan

    brnnyvz teşekkür ederim :) Ben de rengini çok severek aldım bu tülü daha bir dünya takı yaparım bakalım neler yaparım artık :) Maymun iştahım neye yönelecek bilinmiyor bu aralar :)

  5. ssserpil

    ahhh senaycımm artık yetısemıyorum senın sahane takılarına yorum yazmaya:))) ınanılmaz guzel havalı çok çokkkkk guzell ellerıne saglıkk………….

  6. senayatilgan

    hayaliatolye :) Yorumunuzu yeni gördüm. O kadar çok şey eklemişim ki hepsine her zaman bakmam mümkün olmuyor. Lütfen kusura kalmayın. Beğenmenize sevindim. 10marifet sergisine gitti bu takılarım artık benim değiller :)

Bir Cevap Yazın