Salı, Aralık 6, 2016
Polar çizme, hem de bağcıklı

11 YORUMLAR

  1. süper olmuş ellerinize sağlık bende kendime böle bişi yapmak istiyorum evde giymek için ayaklarım çok üşüyen biriyim mutlka deniycem yapmayı :)

  2. çok teşekkürler dilara1126 :) evet ben de kendime yapmak istiyorum ama sırada bir sürü kişi var, bakalım bana ne zaman sıra gelecek :) yapımı zaten kolay muhakkak yaparsınız :)

  3. oyyyoyyyooyyy yerım ben senı yaaaa..munures cım ALLAH ım esırgesın ne guzl bır kuzucuk bu boyle …prensesıne bakmsaktan cızmöeye bakamadım :)) bu kuzucuk ne gıyse guzellestırr zaten sen sırtını dayamışsın bu guzel mankene :)) şaka bır yana cok cok da guzel olmuş..sıcacık gıyer kuzucugun:))

  4. :)) amiin ALLAH razı olsun Serpil hanım :) o benim kuzum, arkadaşım herşeyim vee tabii birtanecik mankenim :) çok teşekkür ederim beğenmenize çoookkk sevindim :)

  5. Çok sağol canım benim tembellik etmeyip kendim yapam demi dikiş biliyom nasılsa :) ama işte terzi kendi söküğünü dikemez modundayım bu aralar.

  6. evet o terzi söküğünü dikemez olayını ben sık sık yaşıyorum, kendime de dikecektim bundan mesela ama kimbiliiir ne zaman :) kendime gelince hep erteliyorum ..