Polimer Kilden Yavru Ejderhalar

-

fimo örnekleri
Hafta sonu biraz ejderha yapmayı deneyeyim dedim ve bu iki sevimli ejderhayı yaptım. Mor olanın ortasında ne olduğunu tam olarak bilmediğim ancak ametist olduğunu tahmin ettiğim bir doğal taş var. İlk deneme için fena değiller gibi, siz ne dersiniz? Daha fazla fotoğraf için bloguma buyrun :)

fimo örnekleri

13 yorum gelmiş

  1. shane

  2. shane

    bu arada sevgili kilpi, görmüş olabileceğiniz gibi, zaman zaman kullanıcılarımızdan bize kendi yaptıkları işlerden göndermelerini rica ediyoruz. amacımız size zahmet vermek değil ama bu işleri güzel bir şekilde ofisimizde sergilemek. herkesin çalışmasını altında ismiyle, göze güzel gelen bir şekilde ofise yerleştirip, bunları geldikçe sosyal medyada haber yapıp, yeterli sayıya ulaşınca da bir sergi düzenleyelim istiyoruz. sizden de çok orijinal bulduğumuz işlerinizden isteyebilir miyiz?

  3. kilpi

    Tabii ki, onur duyarım :) Önümdeki sınavları atlatır atlatmaz 10 marifet için bir şeyler tasarlayıp (hatta aklımda oluştular bile, yapması kaldı :)) göndereceğim. Adres bilgilerini bana mesaj atmanız mümkün mü acaba?

  4. shane

    ah çok sevindik! nasıl sabırsızlanıyoruz şimdiden… ama tabii ki sınavlar çok şahane geçsin, öncelik onların :) size mesaj atıyorum o zaman adres için. teşekkürler, başarılar.

  5. ssserpil

    ahhh cok enteresan ve çok hoş şeyler ellerınıze saglık….tühhh tühhh bu kadar saheser şeylerın arasında benım gönderdıgım yazık pek zavallı kalacak:)))

  6. kilpi

    tugbacanyurt, teşekkürler, gözleri için siyah cam boncuk kullandım :)

    ssserpil, çok teşekkür ederim, estağfurullah (böyle mi yazılıyordu :P) yahu el emeğiyle yapılan her şey çok güzel bence. ben sizinkileri de beğendim, örgü benim hiç anlamadığım, yapamayacağım bir şey :)

  7. gliatasarim

    Sevgili Kilpi,
    Sergide sizin çalışmlarınızı yakından görme fırsatım oldu ve hemen belirtmek isterim ki, her biri ayrı güzellikte ve detaylara verdiğiniz dikkat ayrı bir takdir konusu.
    Sizin şu yeşil, görür görmez aşık olduğum, yüzündeki ifadeden dolayı alıp böyle sarılasım gelen yavrunuz artık benim!!!
    Hatta şuan boynumda, benimle. Ara sıra bakıp gülümsüyorum ona :)
    Ellerinize sağlık. Çok ama çok beğendim.
    Kocaman sevgiler…
    Özge

Bir Cevap Yazın

kilpi

polimer kil delisi, fimo egitmeni, cicegi burnunda psikolog, rahat duramayan hobi insani

Video: Polimer kil çiçek nasıl yapılır?

| | 5 Yorum

Kristalli fimo anahtarlık

| | 0 Yorum

Fimodan göz yapımı

| | 1 Yorum

Kış güzeli Ivy

| | 21 Yorum

Kırmızı paltolu kız kolyesi

| | 3 Yorum

Kar canavarı Yeti ve Eskimo kız

| | 2 Yorum

Ren geyiği – cüce polimer kilden kolye

| | 2 Yorum

Kış odası – fimodan minyatür örnekleri

| | 25 Yorum

Kardan adamdan anahtarlık

| | 2 Yorum