11 yorum gelmiş

  1. Seybe

    Derya Baykal’in programina bi ciksa artik her yerde bulunurda..Derya Baykal’in bundan nasil haberi olur bilemem artik:)

  2. lilacsmell

    Çok sevdim bunu :) ama mukavva ponpon sarılınca ezilir embircim bence,ama sert plastikten mesela, şu yayvan dikdörtgen kapta tava yoğurdu oluyor ya :) onun kapağı kesilip yapılırsa daha sağlam olur :)

  3. moonless

    —Deryabaykal’a bu sitenin adresini göndersem okur mu acaba??—Benim aklıma gelen böyle asetat gibi sert plastikten böyle bir kalıp kesilebilir ya daa yumuşak leğenlerden kesilebilir. Ponpon için leğeni feda ederim diyeler el kaldırsın :)))

  4. asyayaren

    hımmmm…. harika bir olay bu . bayıldım moonles bende bir fikir vereyim plastik doğama pencereler oluyor yaaa balkonlara mesela balkonların etek kısmını(yani demirden korkuluk) kısmını kapatmak için plastik bir malzeme var adı lambri…..işte ondan bunu uygulayabilriz geniş bir malzeme 6, sırasına kadar kesilebilir.

  5. moonless

    hmm ben bilmiyordum öyle bişii dilekcim…sen böyle deyince benim gözümde pancurlar canlandı nedense…ben yine aslan market süpermarkete karşı fikriyle bir marangoza da kalıbı verip kesitirilemezmi suntadan diye düşündüm..

  6. 1gece

    güzel bir alet de, bunda yapılan ponponları çıkardığımızda yuvarlak değil de uzun (fiyonk gibi) olur. Sonrasında da çok kırpmak gerekir. O zaman bir sürü ip ziyan oluyor. Bence daire şeklinde bir aletle her tarafına ip dolanan biçimde daha iyi olacaktır.

  7. asyayaren

    ama bir gece parmaklarımızla yaptığımız da da aynısı olur uzun olur fakat olmuyor.çünkü ipleri o kadar çok dolayacaz ki ortasından bağlayıp kesitğimizde kabaracak ve yuvarlak olacak …..

Bir Cevap Yazın

Örgü modelleri dekorasyon fikirleri

| | 0 Yorum

Video: Tığ işi sihirli halka nasıl yapılır?

| | 0 Yorum

Tığ işi motif örnekleri – cndnyprk

| | 0 Yorum

Örgü modelleri, örgü dünyası

| | 0 Yorum

Video: Örgüde eksiltme ve kol kesimi nasıl yapılır?

| | 0 Yorum

Hasır örgü modeli nasıl örülür?

| | 0 Yorum

Örgü hayvan figürlü bebek dönencesi

| | 1 Yorum

Video: Yağmur damlası örneği nasıl örülür?

| | 0 Yorum

Çatalla ponpon nasıl yapılır?

| | 0 Yorum

Zigzag tığ işi örgü yapımı

| | 0 Yorum