Cumartesi, Aralık 3, 2016

11 YORUMLAR

  1. Derya Baykal’in programina bi ciksa artik her yerde bulunurda..Derya Baykal’in bundan nasil haberi olur bilemem artik:)

  2. Çok sevdim bunu :) ama mukavva ponpon sarılınca ezilir embircim bence,ama sert plastikten mesela, şu yayvan dikdörtgen kapta tava yoğurdu oluyor ya :) onun kapağı kesilip yapılırsa daha sağlam olur :)

  3. —Deryabaykal’a bu sitenin adresini göndersem okur mu acaba??—Benim aklıma gelen böyle asetat gibi sert plastikten böyle bir kalıp kesilebilir ya daa yumuşak leğenlerden kesilebilir. Ponpon için leğeni feda ederim diyeler el kaldırsın :)))

  4. hımmmm…. harika bir olay bu . bayıldım moonles bende bir fikir vereyim plastik doğama pencereler oluyor yaaa balkonlara mesela balkonların etek kısmını(yani demirden korkuluk) kısmını kapatmak için plastik bir malzeme var adı lambri…..işte ondan bunu uygulayabilriz geniş bir malzeme 6, sırasına kadar kesilebilir.

  5. hmm ben bilmiyordum öyle bişii dilekcim…sen böyle deyince benim gözümde pancurlar canlandı nedense…ben yine aslan market süpermarkete karşı fikriyle bir marangoza da kalıbı verip kesitirilemezmi suntadan diye düşündüm..

  6. güzel bir alet de, bunda yapılan ponponları çıkardığımızda yuvarlak değil de uzun (fiyonk gibi) olur. Sonrasında da çok kırpmak gerekir. O zaman bir sürü ip ziyan oluyor. Bence daire şeklinde bir aletle her tarafına ip dolanan biçimde daha iyi olacaktır.

  7. ama bir gece parmaklarımızla yaptığımız da da aynısı olur uzun olur fakat olmuyor.çünkü ipleri o kadar çok dolayacaz ki ortasından bağlayıp kesitğimizde kabaracak ve yuvarlak olacak …..