Ponpon ipten bebek battaniyesi

-

dut-ipten-orgu-bebek-battaniyesi-
Dut ipten çantalar ördüm, minik kızlara hediye ettim. Şimdi sırada battaniye var. Nihayet bitirdim ve sizlerin beğenisine sunuyorum. Beyaz olarak kullandığım ipim Nako bonbon kalın ip. Dut ipin markası Nora. Kullandığım tığ 5 numara… Örmek isteyenler için aşağıda nasıl yapıldığını kısaca anlattım. Kolay gelsin şimdiden, çok yumuşak ve sevimli bir bebek battaniyesi oldu.

dut-ipten-orgu-bebek-battaniyesi
İkili trabzan ve sık iğneden oluşan battaniyenin kenarlarını beyaz ip ile oyaladım. Aslında önce astar diktirdim bebe pazeninden ama hiç hoş olmadı. Sonra söküp kendim oyaladım.

Battaniyede 6 tane beyaz ip, 2,5 -3 adet de pon pon ip kullandım.

battaniyeme 90 cm başladım. Dediğim gibi, ilk sırada ikili trabzan ile örmeye başladım. Sonraki iki sırada sık iğne ördüm. Yine ikili trabzan ile 5 tane trabzan yaptım ve dut ipi ekledim.

Dut ipin arasındaki ipin üzerine ikili trabzan yapılacak ve dut kısmı öne gelecek şekilde kıvrılıp, 5 adet trabzanla devam ettim.

Uç oyası için: üçlü trabzan ve 4 zincirle, üzerine 5 tane minik tohum yaptım ve zincir çekmeden uygun bir noktaya battım. Araya 2 zincir çekip diğer çiçeğe geçtim.

ponponlu-dut-ipten-bebek-battaniyesi-1 ponponlu-dut-ipten-bebek-battaniyesi

1 yorum gelmiş

Bir Cevap Yazın

tatesal

pişiren,ören,çalışan bir anneyim hiç durmadan….

İsme özel pembe bebek battaniyesi

| | 0 Yorum

Güzelim tığ işi bebek battaniye modelleri

| | 0 Yorum