Ponpondan Kapı Süsü

-

ponpondan kapı süsü
Fikir Yumağı’nda gördüğüm bir çalışmaydı bu. Adını hatırlayamadığım bir arkadaşımızın yarışma tasarımı olan bu ponpon kapı süsünü çok beğendiğim için aynısını ben de yapmaya çalıştım. Mutfağımın kapısına astım. Mutfak kapısını çıkarttığım için gayet hoş durdu.

ponpondan kapı süsü

13 yorum gelmiş

  1. hale-hale

    çok güzel olmuş bana tavsiye ettıgın kapı süsünü bende yapıcam yaptıgım zaman yayınlarım :) eellerine saglık canım guzel olmus gercekten tam bır kokoşluk var :D

  2. bundan üç tane yapmıştım yıllar önce
    http://nefertem.blogcu.com/kapi-icin-hazirladigim-pon-pon-perde/2241087
    http://nefertem.blogcu.com/yeni-ponpon-perdem/2831879
    http://nefertem.blogcu.com/nazara-karsi-kapi-perdesi/4684937
     blog eski blogum, nazarlıklı olan dışındakileri oğlum emeklemeye başlayınca kaldırmıştım takılıp dolaşıyor sizinkini görünce aklıma geldi artık yeniden ortaya çıkarabilirim ellerinize sağlık çok güzel olmuş.

  3. ssserpil

    tsekkur ederım ornıtorenkhandmade..bende sızın gıbı becerıkjlı hanımlardan gorduklerımı yapmaya calısıyorum…ayrıca bloguna baktım senın perdelerde sahane olmuşş..

  4. deliisibunlar

    Serpil hanımcııım, eşim geçenlerde şu hazır ponponlardan almış.Ben de onlarla böyle bir perde yapacaktım, siz örgü örüyorsunuz bilirsiniz.Ben o ponponları nasıl birip yada yüne takamalıyım bir de ponponları sıcak silikonla ipe yapıştırmayı düşünüyorum acaba nasıl olur?
    ornitorenk handmade in bir perdesinde kullandığı boncuklarda hoşuma gitti aralarada onlardan serpiştirsem mi? çok soru oldu ama:)))

  5. ssserpil

    deliişibunlar canım ben zincir cektım normal yünle ponponlarıın ıcınden gecırdım ıgneyle..öyle yapabılırsın..bır yerdede kendır ipiyle yapmışlardı görmüştüm o da cok guzeldı..sılıkonla ben ponpon cıvcıv yapıştırmaya calıstım ama cok ıyı tutmadı onu söylemelıyım..ornıtorenkhandmade ın o boncuklarına bende bayıldım aralarda cok hoş durabılır bencede..hadı sizin perdenızı beklıyoruz canım şimdide:))umarım yardımcı olabılmışimdir sorularına:)))

  6. deliisibunlar

    çok teşekkür ederim,. kendir ipim var hemen deneyeyim :) onunla makrome olur aslında, hımmm neyse biraz düşünüp bişeyler yapiim.Tekrar teşekkürler .)

  7. ssserpil

    esinlenmişdunya bu yaz pek fazla kullanamadıgım ıcın ınternetı yorumunu yenı gördum tesekkurlerr canımm….guzel yorumlarını dıger calısmalarımada beklıyorum:))))

Bir Cevap Yazın

Dantel kitap ayracı yapımı

| | 1 Yorum

Video: Düz nakış işleme nasıl yapılır?

| | 0 Yorum