POP ART ÇERÇEVELER

-

Bu çerçeveleri eski çizgi roman sayfalarını dekupaj yaparak oluşturdum .Yine İkea’nın sudan ucuz çerçevelerinden kullandım. Bu çerçevelerden yapmak isterseniz eski kitap ve dergi satan kitabevlerini biraz dolaşmanız gerekiyor.Devamı için bloğuma buyrun.

7 yorum gelmiş

  1. golgeliyol

    Su ana kadar hic dekupaj teknigini merak etmemistim.Ta ki senin bu cercevelerini gorene dek..:)Harika olmuslar cok begendim.Benim de Istanbulda bildigim cok iyi sahaflar var cizgi romanlari bulmak sorun olmaz.Dekupaj teknigi ile ilgili olarak koydugun videolari izledim cok yardimci oldular tesekkur ederim.Yalniz bi noktaya takildim.Sen de resimleri yapistirmadan once fotokopisini mi cektirdin?Yani yapistirdigin resim fotokopi mi?? Cok tesekkur ederim paylasimin icin…:)

  2. ds handmade

    çocukların odalarına ne güzel olur. Büyük çerçeveye yapılıp içine ayna taktırılabilir. ellerine sağlık, çook beğendim.

  3. Kapkaracamdankelebek

    golgeliyol;ben dergi sayfalarını kullanarak dekupaj yaptım. O izlediğin videoda kesinlikle gazete ya da dergi sayfasından dekupaj yapmayınız, yapılmaz falan diyor fakat dekupaj tutkalını kağıda sürdükten sonro dikkatli ve hızlı bir şekilde yapıştırısan sorun olmuyor. bir de yapıştırma işleminden sonra elinle değilde bir kağıt mendil yardımıyla üzerine dairesel hareketlerle yapışması için bastırman gerek.bu işlem sırasında kağıt hala yaş olduğu için çok dikkatli olmalısın. aksi takdirde yırtılma ve soyulmalar olabilir. kolay gelsin:)ds handmade;bu tarz imajlarla aynalarda yaptım onlarda yakında onaylanır sanırım. gerçekten hoş oluyor ayna çalışması da.

  4. golgeliyol

    Cok tesekkurler canim bu aralar cok yogunum bu tarz islere pek vakit ayiramiyorum ama aklimdalar en kisa zamanda yapacagim..:)

Bir Cevap Yazın

Dantel kitap ayracı yapımı

| | 1 Yorum

Video: Düz nakış işleme nasıl yapılır?

| | 0 Yorum