53 yorum gelmiş

  1. kriizantem

    Kesinlikle süper birşey bu. Peki zamanla portakal kabuğuna birşey olmuyormu. Aslında hiç süslemeden denemek lazım, ne kadar dayanacak portkal kabuğu.

  2. selmatozan

    kabuğu çevirmek işin en zor kısmı sanırım neduk ben de şansımı bir denemek istiyorum, eğer başarırsam zaten burda paylaşırım, burda görmezseniz de bilin ki yapamamışım:)

  3. selmatozan

    yaprakcım, jeliboncuk, esinsel, nurefşan, kriizantem, neduk ve bütün arkadaşlar günaydın:) gördüğümde yok artık dedim önce sonradan neden olmasın diye düşündüm hele kabuk kokusunu muhafaza edebiliyorsa süper birşey olur..nurefşan üzeri boya ile desen çalışılmış işleme değil..

  4. kucukgunes

    bencede güzel olmuş fakat zamanla kabuk deforme olur gibi geliyor bana.. belkide korumak için bişey sürüyolardır.

  5. jeliboncuk

    günaydın selmaa :) bende heves ettim ama evdeki portakallar şimdiden çürümüş çarşamba pazarını beklemem lazım :p

  6. selmatozan

    küçükgüneş tam kuruduktan sonra birşey olmaz gibime geliyor, ama biraz itinalı kullanmak gerekir çabuk kırılabilir..

  7. pelos

    günaydıınn herkesee.. ağzım açık kaldı. dediğin gibi selmacım bir de kokusu duruyorsaa dencek kelime kalmaz.. deneyenler paylaşsın bizle.. çok hoşuma gitti..

  8. pelos

    ispanyolca galiba.. anlamam ama ben şöyle çevirdim karbonatlı suda 12 saat bekletin diyor sanırım :))

  9. baharrrrr

    içi çürür gibime geliyor benim kabuk belki bişey olmaz ama kabuğun içi çürür. vernik falan atılması gerekir bence ?

  10. boncuk hanim

    YAPAN ÇOK GÜZEL YAPMIŞ.MİNİK BİR HEDİYE KUTUSU OLURDU ÇOK GÜZEL. TAM OLARAK KURUMADAN VERNİK YAPILMAZ HERALDE. ODA BİRKAÇ GÜN SÜREBİLİR.

  11. boncuk hanim

    :) EVET BİDE KABUĞU İNCE OLANLARDAN DENEMEK LAZIM.SANIRIM ONLAR DAHA KOLAY DÖNER TERSİNE. HANİ ŞU SIKMALIK OLANLAR.İÇİNİ YE DIŞINI KULLAN:)))

  12. selmatozan

    evet aynen öyle, bide gözenekleri küçük olanlardan olursa daha iyi olur sanki onlar çevirmek için daha esnek gibi sanki..

  13. sesiber

    Bu arada bir öneride bulunayım. Konuyla alakasız ama portakalla ilgili.Bugün bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine pırasayı sırf sıkma portakal suyuyla pişirdim. Şahane oldu.

  14. sesiber

    2 tane vardı ikisini de sıktım boncuk hanım, olsa 3 tane de kullanılırdı, bir çay bardağı da su ekledim çünkü.Selmacım zeytinyağlı, başla türlü pişmez bizde zaten ama hep limonlu yapardım. Kavurduktan sonra su ekleme kısmında ekledim. Kapağı da sıkıca kapa, c vitamini uçmasın.

  15. esinsel

    hımmm pırasayı bende çok severim deneyeyim.ben bazan salataya da koyarım portakal suyunu.havuçlu,mor lahanalı olanlarla çok güzel oluyor.tabii sırf portakal değil,limon da sıkıyorum.

  16. selmatozan

    ekşi portakal mandalina olursa salataya ben de sıkıyorum güzel oluyor.. pırasayı da bugün denesem mi acaba?boncuk hanım sesiber nasıl yapıyor bilmiyorum ama sanırım salçalı çok iyi olmaz, yani ben koymuyorum belki de o yüzden öyle geliyor bana..

  17. sesiber

    Salça değil de varsa domates suyu, rendesi koyabilirsin. Daha domates almaya başlamadık, seradır diye. Toz kırmızı biber koyuyorum biraz da.Pırasanın patatesli tavası da nefis oluyor arkadaşlar. Çayın yanına bile yapılabilir. Ben de pırasayı çok kullanırım, mantara, salataya, böreğe, omlete….

  18. selmatozan

    sesiber bildiğimiz tavaya mı pırasa koyuyorsun yoksa ayrı bir tarifi mi var?pırasa seviyorsan kesin dene baharcım..

  19. nrhnmrl

    bu harika görünüyor selma enteresan bir şey olmuş diğer işlerde çok güzel sağol selmaayrıca kerevizide portakal suyunda pişirmeyi deneyin oda lezzetli oluyor.:=)

  20. selmatozan

    tam bir geri dönüşüm:))sevgili nrhnmrl bir site daha buldum benim çok işime yarayacak bir kaynak, örgü adına çok güzel şeyler var sık kullanılanlarıma ekledim, diğer örgüseverler de görsün diye yazımı da gönderdim bakalım yayınlanacak mı? olmazsa burdan link veririm ben de:))

  21. sesiber

    Kerevizi biliyordum da pırasayı ilk duydum ve denedim.Selma pırasaları ve bir orta boy patatesi cips gibi incecik doğruyırsun. Tuz, baharat ve mısır unuyla karıştırıp tercihen laz tavası denilen düz tavaya elinle bastırarak yayıyorsun. Biraz yağla iki tarafını kızartıyorsun. Kapak kapalı olursa daha iyi pişer. Tereyağ güzel yakışıyor.

  22. selmatozan

    sesiber portakallı pırasayı yaptım, müthiş oldu:)) pırasa seven herkese denemesini şiddetle tavsiye ederim.. şimdi bir yandan atıştırıyorum bir yandan yazıyorum.. sırada patatesli tava var:))

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin

Palamuttan fırıldak yapımı

| | 0 Yorum

Palamutun ne olduğunu bilmeyenler olabilir. Palamut; meşe, köknar, pıynar vb. ağaçların tohumlarına verilen isimdir. İşte görüntüdekiler Bu tohumların uç kısımlarında kısa ve sivri bir çıkıntı olur. Hemen hemen hepsi de...

Kuru dallardan kalpli pano yapımı

| | 0 Yorum

Evimizin aksesuarları için aslında pek de fazla para vermeye gerek yok. Birazcık çevremizde var olanları değerlendirsek kim bilir ne güzellikler ortaya çıkar diye düşünüyorum. Bu projeyi de evimde bulunan boş...

Kahve aromalı yılbaşı süsleri yapımı

| | 3 Yorum

Kurumuş dallarla mantar pano süsleme

| | 0 Yorum

Yumurtadan teyzeler – duvar süsü yapımı

| | 0 Yorum

Doğal malzemelerden balkon süsü yapımı

| | 0 Yorum