Çarşamba, Aralık 7, 2016
POŞET KATLAMA

POŞET KATLAMA

13

Benim poşet torbam tıkış tıkıştı.Birgün babamı poşet katlarken gördüm.Katladı ve başka bir küçük poşete koydu.AA bir baktım o küçüğün içinde bir sürü katlanmış poşet var.Öyle az yer tutmuş ki katlanınca.O gün, bu gündür ben de böyle katlayıp kaldırıyorum.lilacsmell in çantalarından birisi kullanılacaksa eğer,poşetler de böyle o çantaya yakışır olmalıdır.Öyle değil mi?Poşet önce düzeltiliyor,uzunlamasına ikiye,daha sonra bir daha ikiye katlanıyor.Alt ucundan başlayıp muska şeklinde katlayarak tepeye kadar geliniyor.Üst uç son aralığa sokuşturuluyor.Bitti.Böyle uzun anlattığıma bakmayın.Deneyin şip şak bitiyor.

13 YORUMLAR

  1. hep söylediğimiz gibi nedukcuğum anasına/babasına bak kızını al .siz komple bir ailesiniz.faydalı bir paylaşım sağol

  2. Ben de hep poşetlerimi katlayarak kaldırırım zaten, muska şeklinde değil ama normal katlarım işte, kesinlikle daha az yer kaplıyor gerçekten. Gerçi sen bunu nerden akıl ettin diyeceksiniz, tabii ki annemden :))

  3. Neduk ablacım süper olmuş, ben de rulo yapıp katlıyordum bu daha kolay, gerçi çok alış veriş yapınca onca poşeti böyle katlayacak zamanım pek olmaz ama aklımda olsun bez çantalarımı böyle katlayım ben.

  4. sıkıştırmanında zevki başka be. yalnız benimki gibi yere düştümü toplaması ayrı dert.tamam şimdi ben her poşet tıkışımda neduk abla aklıma gelir.gelde zevklen tıkıştır.

  5. lilacsmell in çantalarından birisi kullanılacaksa eğer,poşetler de böyle o çantaya yakışır olmalıdır.Öyle değil mi?

    :)) ne sevindim bu yoruma,teşekkür ederim neduk ablacım :)) bu poşet katlama hastalığına ben de tutulmuştum bir ara,gerçekten işe yarıyor ama artık uğraşmıyorum,eşim dalga geçiyordu bir de ütüle istersen diye :))

  6. poşet kaplama süper, ama ben 3 senedir yurtta kalan bir üniversite öğrencisi olarak hala çorap, çarşaf, bluz, pantalon vs. kaplamayı öğrenemedim :P neduk bekliyorum çoraplarını, embir senin linke de hemen bakıyorum, pantolon ve bluzlar için beklemedeyim :D (şimdi siz annen sana göstermedi mi diyceksiniz, annem beni düzenli sanıyor o rüyayı bozmak istemem :))

  7. bluzlar içinde beklemene gerek yok, eskiden vardı hatırlıyorum. Mukavvadan bir alet yapmışlardı. Birde yarım kollu bluzları katlamak için japon arkadaşlarımızın pratik fikirleri verdi. Çok kolay oluyor. İstersen bulayım linki sana

  8. birtek benmişim demek poşetleri tıkıştıran diye içimden geçirirken benim gibi olanlar varmış oh rahatladım. bencede onları tıkıştırmak ayrı zevkli. hele bide poşetin tekini alırken diğeleride yerlere saçılmıyomu?:))))sonra hepsinini alıp bir hızla iyice bastımak daha bir zevkli:)))