Pazartesi, Aralık 5, 2016
Poşetlerden banyomuza kilim örelim mi?

Poşetlerden banyomuza kilim örelim mi?

35

** * çöp poşetlerinden ne yapsak ne yapsaak?

* mesela önce şeritler halinde kessek poşetleri.* ardından,bir kalın tığla örsek kilim niyetine. *

* Sonra bunu banyomuza sersek :)* Ama şöyle de örebiliriz.*

kafes kafes…sonra şetirler halinde kestiğimiz poşetleri bir alttan,bir üstten bu kafeslerin arasından geçirebiliriz.Hadi deneyelim mi?

* Bence iyi gidiyor :)*

Eee artık bunu da banyomuza serebiliriz.Ben bunları bazan banyoya,yere serdim kilim niyetine,bazan da deniz kenarında güneşlenirken,hasır niyetine altımıza serdim.

35 YORUMLAR

  1. çok iyi fikir ben çoğunlukla file kullandığımdan poşet birikmiyor evde ama aklımda olsun çok güzel örmüşsünüz elleriniz drt görmesin sanırım gönende oturuyorsunuz

  2. HERKESE BOL BOL SELAMLAR HEPİNİZİ BURADA YAKALADIM BEN GELDİİİİİİİİİİİİİM:)))BU ARADA FİGEN ABLA SÜPER OLMUŞ EMEGİNİZE SAĞLIK…

  3. Bu fikri bir kaç yıl önce başka bir yerde görmüştüm, ilgimi de çekmişti ama denememiştim.Belki banyo için fena da olmaz, ıslak olan zemin için iyi bir çözüm olabilir, suyu çekmeyeceği için. Diğer banyo takımları çabuk ıslanıyor ve kurumuyor :(Deneyenler paylaşırsa fikir edinmiş oluruz.

  4. polyanna 69 ,celebi74,bizimgibiler,asyayaren,sevimli hayat,karabidikim ,gonuldenele,merytolg,kocaman teşekkürler :))hani o kafes kafes örülen var ya?o çok çabuk ilerliyor..yeterince poşet stoklamışsanız,bir oturuşta kocaman örüveriyorsunuz…hele hele kafeslerin arasından şeritleri geçirmek,apayrı bir zevk…ben bu siyah olanı aylardır banyomda kullanıyorum…Gören de zannediyor ki aylarca emek vermişim!Oysa kafes kafes olanı,üç günde örülmüştü :))))

  5. sevgili Aruw Collection ,ben bunları yeni yapmadım..belki de o daha önceden gördüğünüz sitedeki arkadaştan önce akıl etmişimdir..çünkü ben çok uydurukçuyum..durup durup bişey çıkarıyorum:)))bunlar hep eski çalışmalarım…daha yenilerine sıra gelmedi :))) hi hihiböyle bir tane de klozet takımı yapmıştım ama annem aldı elimden..annemlere gidersem bi resmini çekip göstereyim sizlere..su çekmiyor maalesef,ama en azından banyo ıslansa bile o yerlerdeki ıslaklığı kamufle ediyor :))))bir de benden sizlere bir tavsiye,marketlerde satılan çöp poşetleri var ya? işte onlarla örünce çok yumuşacık oluyor…mavi olanı marketten paketini 1 TL.ye aldığım poşetlerle yapmıştım.Yumuşacık oldu….siyah olanı daha sert..

  6. sevgili gulseyhan şişle örmeyi denedim ama ilmekler şişe sığmadı…baktım beni anca tığ paklar ,aldım tığı elime :)))tığla ilmek kaçtı derdi yok,şişe sığmadı derdi yok,yaşasın tığ di mi ama :))))sevgili gunesedogru ,benim niyetim en başta,eski çoraplardan yapmaktı ama şimdilerde eski çorabı kim kaybetmiş ki biz bulalım :((kimse giymiyor ki artık :((tüm güzel yorumlarııza bin teşekkür canlar :))

  7. Kafes fikri çok hoş.Normal siyah yünle örülüp, kafes arasından renkli kurdeleler geçirilip çanta yapılabilir mi?

  8. Aaaa evet sevgili hobim,çanta da yaptım ben bundan…çantanın tamamını kafes kafes ördüm…sonra eski bir süet pantolonumdan şeritler geçirip enfes bi çanta yaptım…ve sevine sevine koşup gösterdiğim ilk arkadaşım çantama el koydu :((

  9. sevgili akoni, komşuların evlerinde birikmiş poşetler ne güne duruyor? :))))valla benim komşular biriktirip biriktirip bana habire poşet taşıyorlar :))

  10. valla bende dag başında yaşıyorum o yüzden bende eskileri degerlendirme olayına bayılıyorum. çok çok herike olmuş güle güle kullanın

  11. Sevgili Figen eskiden kamuda pantolon giymek yasaktı bilirsiniz, o zaman acayip sayıda naylon çorap birikirdi annemde bu yöntemle paspas yapardı :)) ama artık dediğiniz gibi eski çorap bulmak zor, sizin yöntem bu poşet bolluğunda en yapılabilir teknik :))

  12. sevgili gunesedogru,eski çorap bulsam ben biliyom neler yapacağımı ama inan kimsede yok artık :))))sahi yaa..artık etek giymeyi de unuttuk…