POŞETLİK YAPACAKTIM GULYABANİ OLDU:(((

-

Sandalyelerin ve taburenin ve kısa perdenin artan kumaşından poşetlik yapmak istedim…

endamı
endamı

Poşetlerin gireceği kısım tam istediğim gibi oldu, kenarlardan diktim ve lastik geçirdim…Bir de surat yapayım dedim, uygun bir kumaştan yuvarlaklar kesip diktim, içini pamukla doldurdum…Siyah yünden saç bile yaptım…Gözleri, burnu düğme, ağzı da boncuk…Hepsini biraraya getirdim ve mutfaktaki boruya astım…Gulyabaniye benzedi:((((

tipi
tipi

15 yorum gelmiş

  1. HoBiHuZuR

    ellerine sağlık canım yapılan iş kötü olur mu evet suratı biraz itici olmuş ama değiştirebilirsin düğme değilde sap işi yapabilirsin kumaştan aplikede olur sutaşı falan değiştir içine sinene kadar neden üzülüyosun ki canım :)

  2. 03bellinda

    bende tutmazdım bu gulyabaniyi ama acemimin hatrına tutuyorum:)))))şaka bi yana ellerine sağlık hobime katılıyorum içine sinene kadar değiştir nede olsa senin:)

  3. celebi74

    gözleri çok yukarda 1-1,5 cm daha aşağıya indirsen daha iyi olacak ve sonra ağzı tek boncuk ile sert küçük ve ketum bir ağız ifadesi vermiş bence daha küçük boncuklardan en azında 3-4 taneyi sıra sıra dizip ağzı yapsan bence gülümser de bir model koysan bu gulyabani havası gider!!öptüm seni

  4. acemihobici

    HOBİHUZURUM FİKİR İÇİN SAĞOL CANIM, DEĞİŞTİRMEYE BAŞLAMALIYIM:))))BELİNDAM TUTTUĞUN İÇİN SAĞOL:))))))))) TİPİNİ DEĞİŞTİRİCEM:))ÇELEBİM EVET GÖZLERİ BİR TUHAF BAKIYOR, YUKARIDA OLDUĞUN OLABİLİR…AĞZINI KESİN DEĞİŞTİRİCEM ZATEN….ÇOK UYUZ BİR İFADESİ VAR SİNİR EDİYOR BENİ…TEŞEKKÜR EDERİM OKUYAN ARKADAŞIM:))))))

  5. acemihobici

    güneşim canım kopartırım kafasını olur biter:)))) yeni halini de blogumda yayınlarım o zaman bir daha not verirsin bana, öptüm seni:))))yokumdiyor arkadaşım haklısın, böyle birşey yapmak için çıldırmış olmalıyım:)))))mavişim, evet devamı var, gecelik de çıkar çok da seksi olur ayrıca ama bu sıcakta yakar insanı bu tip kumaşlar, naylon ağırlıklı çünkü saten değil, penye değil:)))))ve evet sıfır aldım, güneşim bonkör davranmış -8 falan almam lazımdı:)))))

  6. fiamma1

    Öldüm gülmekten ne alem şeysin sen yaaa.Bak canım önce o gülyabaninin kafasının içini elyafla doldur ki kafa gibi dursun. gözleri biraz küçültüp 2 parmak aşağıya indir, iki gözün arasını da 2 parmak yap sonra o burun deliğini sök iki tane minik düğme veya boncuk yap, ağıza bir şey diyemeyeceğim o umutsuz:))Ama leopar desene biraz şuh dudak lazım, kırmızı keçe veya herhangi bir kumastan dudak kes onu da oraya monte et, bak senin ucube dediğin marlyn monroe nin esmer versiyonu olacak mı olmayacak mı gör o zaman:)))Öptüm kocaman, Istanbul’lu oldun mu?

  7. GGuven

    Hay Allah.. Hala gülüyorum. Kendinle ne kadar barışıksın sen öyle. Ne şirinsin ya… saat gecenin 01:30 u.. Ve ben eşimi uyandırmamak için kahkahamı nasıl susturacağımı bilemedim… Gülyabanini de seni de çok sevdim ben.

Bir Cevap Yazın