17 yorum gelmiş

  1. fiamma1

    Bir gün ben de denemek istiyorum. Özellikle masa örtüsü ve sepet çok güzel olmuş ama sanırım sepetin tekniği farklı.

  2. dolunay82

    yorumlar için teşekkür. evt keşke hepsinin nasıl yapıldığıda tarif edilseydi.bende siyah beyaz kaseleri çok sevdim.

  3. esinsel

    kaseler benimde çok hoşuma gitti.poşeti örülecek hale getirme faslı olmasa,hemen örerdim.formu verebilirmiyim bilemiyorum ama denemek isterdim doğrusu.

  4. yephek

    ben denedim. tığla sık iğne (hani hiç üstüne ip almadan yapılana sık iğne deniyodu dimi?) yaparak sepet örmeye çalıştım ama örerken tığı tuttuğum elim su topladı. çok sert oluyo örgüsü en azından benim örgüm öyle oldu. o yüzden yarım bıraktım. siz de bi deneyin de bi püf noktası varsa anlatın, benim elim sıkıdır zaten baya bi zorlandım yani.

  5. oyachn

    Arkadaşlar bu işi sürekli yapan birisi olarak biraz zorladasa çok zevkli olduğunu söyleyebilirim. Bence püf noktası poşetleri mümkün olduğunca ince kesmek ve mümkünse sık iğne çalışmamak üçlü çekme basit birit daha rahat oluyor şişle örmekse daha az yoruyor. Bu modelleri daha öncede görmüştüm. Sepet çalışmayı bende düşünüyorum.

  6. fiamma1

    Bu sepet sanırım tığ işi ve sık iğne değil.Tel ve yayvan bir abajur başlığına sık aralıklarla gergin tel sararak ve aralarından bir boş bir dolu ince kesilen poşetleri birleştirip sepet örer gibi geçirerek yapılabilir.Bu denemeyi yaz işi katagorisine aldım, bitince sizlerle paylaşırım:)))

  7. esinsel

    poşetin örgüsü nasıl görünür acaba diye,bir zamanlar denemiştim.trabzan yaptım zorlamadı.o zamanlar aklıma kase yada sepet gibi birşeyler yapmak gelmediğinden,pek derinliği olmayan yayvan birşey çıktı ortaya arkadaşlar.fotoğrafını çekeyim paylaşırım.yanılmıyorsam hobigillerin annesi bu işin ustasıydı.o da öğrenip bize aktaracaktı ama zamanı olmadı herhalde.cadicim gözlerini kapat,deriiin bir nefes al…annecin karşında:))kokusu da burnunda :)) özlemin birazcık azalır belki.

  8. meyyale

    bu sepetleri görünce halam aklıma geldi dolunay.çocukluğuma gittim.onun yaptığı bir yumurta sepeti vardı ve bana hep yumurta pişireceği zaman o sepetten almam için yollardı.çok güzel şeyler..

  9. dolunay82

    yorumunu yeni gördüm figen abla.teşekkürler.bende çok şey öğrendim burada,öğrenmeyede devam ediyorum.sizde poşetten örgümü yaptınız.merak ettim doğrusu.eminim diğer işlerin gibi harikadır.

Bir Cevap Yazın

10marifetli Instagram konukları: catzystaschen

| | 0 Yorum

Eyfel Kulesi aplikeli keçe çanta yapımı

| | 0 Yorum

El boyaması ile bez çanta süsleme fikirleri

| | 2 Yorum

Kolay kumaş çanta dikimi

| | 0 Yorum

Baykuş aplikeli kumaş çanta dikimi

| | 0 Yorum

Suni deri ile kolay çanta dikimi

| | 0 Yorum

Puantiyeli kumaş çanta dikimi

| | 2 Yorum

Güpürlü saten çanta dikimi

| | 0 Yorum

Renkli kumaşlarla çanta dikimi

| | 0 Yorum

Kumaş kalemlik nasıl dikilir?

| | 2 Yorum

Çift taraflı bez çanta dikimi

| | 0 Yorum

Kozmetik çantası dikimi

| | 0 Yorum

Tığ işi abiye çanta yapımı

| | 0 Yorum

Pratik el çantası dikimi

| | 2 Yorum