Pratik Fikirler

-

Kullanmadığınız bir gözlük kabını güzel bir kumaşla kaplayıp manikür setiniz için kullanabilirsiniz.

Bir koliyi kağıtla kaplayarak mevsim dışı ayakkabılarınızı kaldırabilirsiniz.

Bitmiş kağıt mendil kutularını desenli kağıtla kaplayıp buzdolabı poşetlerini koyabilirsiniz, kullanımı daha rahat olur.

12 yorum gelmiş

  1. kondor

    ya ben bu ikisini yapıyım kullanmadığım gözlük kutusu ve ben bundan birşey çıkarırım diye sakladığım boş mendil kutusu duruyordu bi yerde.Yine banuca yine beğendim.

  2. SEMYIL

    bende tığ kutusu,yapıyorum. ve şimdiki güneşgözlükleri büyüdükçe onunkiler artık kılıf değil neredeyse kutu oluyorlar. benim için de çok güzel küçük dikiş malzeme kutusu oluyorlar :)))

  3. asenayagmur

    Kırılan gözlüğümün kutusunu böyle değerlendirebilirm.Ama poşet kutusunu kesinlikle bir an önce yapacağım.Kartondan değil,peynir kutusu kaplayabilirim mesela ,sağlam olu.Bizim evde sağlamlık önemli.Evde beş çocuk olunca:)Ve dün Trabzon’da NT’de dc fix buldum,dünyalar benim oldu:)Sadece üç tane alabildim ama:(E birşeyler kaplarım artık ben de:)

  4. mtnaz11

    Ne kadar kullanışlı fikirler bunlar böyle.Bu arada dün daha yeni gözlük aldım. Alırken bir tanesinin kabı o kadar güzel bir desenle kaplanmıştıki aklım kaldı ama seçtiğim gözlük farklı idi. Ben de sanki gözlük kabı kullanırmışım gibi olsun dedim elimdekini boyutlu boyalarla şal deseni yapıveririrm. Kendime de güldüm sonra.Şu poşetliğe bayıldım. Bir an önce yapmalıyım. Artık börek gibi üçgen üçgen katladığım poşetleri sıkıştırarak yerden de tasarruf etmiş olurum.

  5. fiamma1

    Poşetlik bana göre değil az alır poşet çünkü ama ilk ikisi harika ve yapılabilir ozellikle ben de de dolu boş gözlük kılıfı var niye el atmadıysam durup duruyorlar bir kenarda:)) paylaşımına teşekkürler sevgili banucugum…

  6. banuca

    fiamma, poşetliği ben buzdolabı poşetleri için düşündüm aslında, büyük poşetler için değil, buzdolabı poşetlerini kendi kutusundan çıkarmak zor geliyor, böyle daha pratik olur dedim…

Bir Cevap Yazın