Pratik ve Şık Peçetelik

-

Sanırım peçetelik olarak kullanılacak olan bu çalışmayı yapmak gerçektende çok kolay, kısa sürede şık bir peçetelik yapmak isterseniz böyle buyrun.

7 yorum gelmiş

  1. boncuk hanim

    Çok cici bişey ama bu peçetelik değilmiş. Kızının doğum günü için küçük bir para çantası yapmış teyzemiz. Yani firefox um yok ama çat pat anladığım kadarıyla böyle diyor galiba.

  2. embir

    hımmm olsun biz peçetelik yapalım bunun içindeki paralar düşer ya da şeffaf kısımın içinde paralar gözükecek, millet işsiz zaten mazallah paraları görenler saldırır sonra :))

  3. akoni

    burda yaratıcılık hayal gücü çok önemli sizleri kutluyorum… buraya takılmaya başladığımdan beri şoktayımm… çok güzel objeler

  4. embir

    canım bunu ben yapmadım, yani yapımı kolay yapmak isteyen arkadaşlara fikir versin diye yapan kişinin linki ile birlikte yayınladım. Tabi bizlerin yaptığı çalışmalarda var ama bu onlardan değil en azından henüz değil :))

Bir Cevap Yazın

embir

Sade ve sevimli amerikan servis, runner, peçetelik

| | 0 Yorum

50*35 cm boyutlarında, kırmızı beyaz puantiyeli, sevimli kumaşlarla diktiğim, beyaz keçe kelebekler ile süslediğim amerikan servisler, 150*35 cm boylarında yine aynı şekilde hazırladığım runner örtü ve bunların takımı peçetelik masaları...

Peçete dekupaj – puantiyeli ekmeklik

| | 3 Yorum

Yeni evli arkadaşıma hediyesini kendi ellerimle yaptım. El emeği bir şey hediye etmek çok hoş. Peçete dekupajı yaptım, içine puantiyeleri yapmak zorladı biraz ama şık oldu galiba....

Elmalı ahşap peçetelik

| | 1 Yorum

Farklı renk yapmak istediğim yerleri bant yardımıyla korumaya aldım. İki kat mora boyadıktan sonra bantları söküp mor kısmı bant ile korumaya aldım. Gümüş rengine boyadım iki kat. Ardından şablon yardımı...