Pratik yelek

-
Pratik yelek
Pratik yelek

Buradan görüp böyle yaptım. Pratik şekilde de anlattım. Giymek isteyene bir sır, sadece 1 cm dikiş dikeceksin …Diğer pratik fikirler için lütfen eski yazılarıma göz gezdirin.

12 yorum gelmiş

  1. Sibella

    Daha önce blogunda gördüm şimdi de burada, benim gibi dikişle pek arası olmayan biri için harika, model de çok güzel, uygun bir kumaş bulunca mutlaka deniycem canım, teşekkürler :))

  2. lilibebek

    Sibella: dene bence modeli beğendiysen ama dikkat et kumaşın mutlaka çok çok esnek olmalı. Annemin tabiriyle şalaka:) Dikişten anlamıyorum demişsin ya ben çok anlıyorum bilsen:) Bu yüzden böyle modeller dikiyorum:) Bir cm dikiş yeri var be gülüm:)hobilerimiz: deneyinizzzz:) güle güle de giyiniz…

  3. lilibebek

    Ufudik: Teşekkürler, beğendiğine sevindim. Model benim değil ama tabi ben sadece biraz değiştirerek uyguladım benimkini. Yine de pratik ve kolay oldu.

  4. lilibebek

    cigdemcikk: Blogspotun genel sorunu bu, bu günlerde herkes girmekte zorluk çekiyor. Sorunun TT-Netin uluslararası DNS ayarlarından kaynaklandığını okudum bi yerlerde ama ben anlamam hiç bu işlerden. Hesionkanın sitesinde nasıl ayar yapacağın yazılı istersen onları yapıp bloglara girme sorunundan kurtulabilirsin:) Haber verdiğin için teşekkürler.

  5. lilibebek

    gulseyhan: teşekkür ederim. Ben bir okurumun sayesinde gördüm modeli, benden yapılışını rica edince de dayanamayıp küçük bir çalışma sonucu böyle basit bir yöntem buldum. Bloğumda yazıyor zaten ama açılmıyor bu aralar bloglar diye yazıvereyim dedim.ufudik: gerçekten var, ben karşılaşmıyordum ama biraz önce zorluk yaşadım ben de.

Bir Cevap Yazın