Pazartesi, Aralık 5, 2016
Puantiyeli pantolon

Puantiyeli pantolon

6

Puantiyeli pantolon
Merhabalar arkadaşlar… Artık yaza hazırlıklar dikişlerimde de başladı :) Çok rahat yüksek belli ve bol bir pantolon diktim. Özellikle boyunu çooook uzun yaptım, topuklularla giymeme rağmen ayakkabı görünmüyor ve yerleri de süpürmüyor aslında :) Dengesini güzel sağladım meraklanmayın. Bakalım beğenecek misiniz? Daha fazla görsel için de bloguma beklerim hepinizi :)

Puantiyeli pantolon

Puantiyeli pantolon

6 YORUMLAR

  1. slm ben aranıza yeni katıldım şuan 35 haftalık hamileyim ve dikişe acayip ilgim var vakat 2 de çocuğum olduğu için kursa gitme ihtimalim yok malesef evde kendim yapmaya çalışıyorum sizden bişiy rica edebilirmiyim yani pantolon kalıbını nasıl çıkarıyorsunuz mesela bu puantiyelinin çünki çok şık ellerinize sağlık. yardımcı olursanız sevinirim.

  2. :) Sevgili zeyno-54 hoşgeldin öncelikle aramıza ve Allah sağlıkla kucağına almanı nasip etsin bebeğini diyorum :)
    Dikiş konusuna gelince de sizi çok iyi anlıyorum vakit bulmakta zorlanınca pratik dikiş hayat kurtarıyor :)
    http://senayatilgan.blogspot.com/2013/03/pantolon-kalb-ckarma.html
    benim bloğumda DİKİŞ KALIPLARI sekmesinde herşeyin pratik kalıp çıkarma hikayesini resimlerle anlatmaya çalıştım… Verdiğim linke de bakarsanız pantolon kalıbımı görebilirsiniz.. Onun dışında bloğumda sağda verdiğim mail adresimden bana istediğiniz soruyu da sorabilirsiniz cevap vermeye çalışacağımdan emin olabilirsiniz :) Neşeli Dikişler :)