Salı, Aralık 6, 2016
Pufidik köşe

Pufidik köşe

22
oturması da çok rahat karşıdan izlemesi de

Dün gece dikiş makinasının başına oturduğumda nasıl minderler yapacağımı tam bilmiyordum. Büyükllükleri, düğmelerin seçimi hepsi diktikçe gelişti. Saat ikide işim bittiğinde yorgan iğnelerinin parmaklarımda açtığı deliklere değmiş dedim. İlk minder deneyimim oldu bu. Şimdi çocuk odasına krem ve koyu pembe çalışacağım. Bittince onu da göndermek isterim.

22 YORUMLAR

  1. merhaba ,baktım yenisin.Hoşgeldin,işin de acemi olmadığını söyledi,daha sık görüşeceğiz demektir,sevindim.Dikişi ve dikiş sevenleri severim

  2. renkle iki resimde o kadara farklı çokmışi sanki o dediğiniz çocuk odası için olan pembe minderi yaptınız sandım ama herhalukardada iki renkte çok hoş olmuş ellerinize sağlık:)bu arada hoşgeldin aramıza:)

  3. flower98 bunların yaptığın ilk minderler olduğundan emin misin? heç acemiliğe benzemiyorlar.Çok güzel olmuşlar ellerine sağlık.Bu aradada hoş geldin :=)

  4. teşekkürler.minder olarak ilk çalışmam.ama dikiş makinasını yıllardır dekoratif çalışmalar için kullanmışlığım var.çocuk odasınınki de bu akşam biter sanırım.ilginize teşekkür ederim.

  5. yok bence bu bi şaka ya da ben bu kadar yetenekli olmadığım için bana şaka gibi geliyor.:)))))))))elinize sağlık harika olmuş.

  6. pufidik pufidik çok goş olmuş ellerinize sağlık birşey soracam dakkada bir gün içinde nasıl dikebiliyorsunuz ben hayatta becermyorum gıcık makinamın durmadan ayarı bozuluyo şöyle doyasıya dikemiyorum yaw::DS:S

  7. puf yastıklar çok severim benim de var odam da 2 tane kocaman annem diktiydi ama birine sabiş hanım (resimde görünen minnoş) el koyduğundan sadece birine oturuyorum. arkadaşlarımı bile oturtmuyor yaramaz miyo. Aslında balkona terasa atacaksın bunları akşamları gelsin ev yapımı soğuk sıcak çaylar. Ellerinize sağlık efenim.

  8. cantaci diyor ki;nalan abla bende dikişi seviyorum benide sevvvvvvvvvvvv:)))))))))))))))))))

    severim çantacı severim,hepinizi seviyorum