Punch nakışı köpekcik

-
punch nakışı köpekçik
punch nakışı köpekcik

daldan dala atlayan ben bundan birkaç ay önce punch nakışınada heves etmiştim ilk denemelerde bence gayet başarılıydım ama kollarım hem kızıma hem punch nakışına dayanamadı.

punch nakışı A
punch nakışı A

18 yorum gelmiş

  1. AyseBerin

    ne kadar hoş olmuş ellerine sağlık bu kısçeler çok yaramaz oluyorlar bende de var onlardan 2 adet ama bence çok hoş devam et sen işlemeye..

  2. orece

    03belinda sağ ol canımayşeberincim valla okuyorlar canımı varmı senin bildiğin bir sır bunlarla baş etmek için ben sıyırıyorum kafayı.ds handmade inan okadar içimde kaldıki nekadar çok kafamda projeler tasarlamıştım. valla bu yorumlardan sonra gaza gelip tekrar başlıycam galiba.gülseyhan ablacım çok emek istiyor malesef ben kendime hiç kolay bir hobi bulamıyorum nedense hep zor olanı seçiyorum sabunlar gibigüneşe doğru canım valla sabunları sorsan anlatayım en ince ayrıntısına kadar bu nasıl anlatılır bilmiyorum. özel bir iğnesi var kumaşı kasnaga geriyorsun deseni çiziyorsun iğneyle batıp çıkıyorsun nette video lu anlatımları var ama yakından yaparken yakından görmen lazım.

  3. quarkn

    Bu punch iğnesi beni illet etmişti! Yapıyorum, yapıyorum sonra bir bakmışım hepsi bir anda sökülüyor, daha yaparken ama. Sonra bir uzun ,bir kısa oluyor, çıkamadım işin içinden, öylece duruyor evde. Kaç yıl önce İstanbul’da bir yerde görüp hevesle almıştım. Benden koca bir bravo sana:))

  4. orece

    quarkn ilk başladığımda beni görmen lazımdı çıldırıyordum hatta bir ara tepinip ağladım yapadım diye kolları çok agrıtıyor özellikle büyük desen çalışınca ama elin alışınca hepsi aynı boyda oluyor ve sökülmüyor birde bittikten sonra tekstil tutkalı sürmek yada tela yapmak lazım berki başka bir yöntemde vardır ama ben bilmiyorum.

  5. orece

    figen ablacım sağ ol üç boutlu bir görüntüsü var.sybella canım sağ ol özel bir iğnesi var onunla yapılıyor.adadenizi teşekkürler.

  6. orece

    farfin teşekkürler beğendiğin için çok mutlu oldumgunesedogru ne demek elimden geldiği kadar anlatmaya çalıştım.

Bir Cevap Yazın