Püsküllü örgü büstiyer

-

Püsküllü örgü büstiyer mavi beyaz motiflerden oluşuyor, 2 yaş için örüldü. Bu sıcak yaz günlerinde kızınızın üstünde böyle bir örgü büstiyer güzel olmaz mı, ne dersiniz?
Arzu ettiginiz yaş için de istenilen renkte büstiyer örebilirim.
Cotton iplerle örüyorum modellerimi, yazın da rahatlıkla giyilebilir. Benim kullandığım cotton iplerin markası yarnart jeans. Püskül biliyorsunuz bu yaz da çok moda, tıpkı geçen yaz olduğu gibi. İsteğe göre püsküllerin ucuna boncuk da bağlanarak daha neşeli bir model de hazırlanabilir.
Püsküllü örgü büstiyer modelini çok beğenerek ve zevkle ördüm. Örgüye aşık biri olarak aksini düşünmek imkansız, her modelimin her ilmeğinde sevgimi kattığım doğrudur. Kot şort üstüne beyaz bir sandalet ile çok şık bir yazlık takım olacağını düşünüyorum.
Örgü büstiyer modelleri aslında sadece çocuklarda değil, yetişkinlerde de çok şık duruyor. Bronz bir ten ile beyaz tonlarında büstiyerler son derece gösterişli ve rahat.
Umarım sizler de modelimi beğenirsiniz, yorumlarınızı ve beğenilerinizi beklerim efendim… Daha pek çok model ile karşınızda olacağım. Sizlerle paylaşmak ayrı bir keyif benim için.
Herkeslere güzel saglıklı sevgi dolu günler dilerim…

Bebekce_orgu_tasarim

1970 dogumluyum.istanbulluyum.22 yıl modelistlik yaptim.örgü örmeyi çok seviyorum.bana huzur ve mutluluk veriyor.ördüklerimi hem satışa sunuyorum ek gelir elde etmek adina hemde sosyal sorumluluk projelerinin yardımıyla ihtiyacı olan bebeklere gönderiyorum.kısaca örgü benim hem işim hem hobim hemde sosyal sorumluluğum...❤❤❤

Bir Cevap Yazın