Püsküllü örgü büstiyer

-

Püsküllü örgü büstiyer mavi beyaz motiflerden oluşuyor, 2 yaş için örüldü. Bu sıcak yaz günlerinde kızınızın üstünde böyle bir örgü büstiyer güzel olmaz mı, ne dersiniz? Bu örgü büstiyer tam yaz havasında, püskülleri ile de her daim dikkat çekecek, kızların üzerinde de çok hoş duracak, oyuncaklı bir model.

Arzu ettiğiniz yaş için de istenilen renkte büstiyer örebilirim. Küçük hanımlara örgü büstiyer modelleri çok yakışıyor.

Büstiyer modellerimi cotton iplerle örüyorum, böylece yazın da rahatlıkla giyilebilir oluyorlar. Benim kullandığım cotton iplerin markası Yarnart Jeans. Püskül biliyorsunuz bu yaz da hep olduğu gibi çok moda. İsteğe göre püsküllerin ucuna boncuk da bağlanarak daha neşeli bir model de hazırlanabilir. Özellikle küçük kızlar bu tip oyuncaklı modelleri çok beğeniyorlar.

Bu örgü büstiyerin motif sayısını artırarak yetişkinler için de örülebilir.

Pamuklu ip ile ve 2.5 numara tığ ile ördüm bu büstiyeri. Toplamda sekiz adet kare motiften oluşuyor. 3’er adet ön ve arka için, 1 adet de yanlar için motif yeterli oluyor. Büyütmek veya küçültmek isterseniz motif sıralarını arttırıp eksilterek yapabilirsiniz.

Askılarını yapmak da çok kolay. Askıları 3.5 numara şiş ile ördüm. Bunun için istenen uzunlukta ilmek atıyorsunuz. Sonra hiç örmeden bu ilmekleri direkt topluyorsunuz. Zincir de çekerek elbette yapabilirsiniz ama ben bu tekniği tercih ediyorum askı yapımında, zincirden daha farklı bir duruşu var.

Püsküllü örgü büstiyer modelini çok beğenerek ve zevkle ördüm. Örgüye aşık biri olarak aksini düşünmek imkansız, her modelimin her ilmeğine sevgimi kattığım doğrudur. Kot şort üstüne beyaz bir sandalet ile çok şık bir yazlık takım olacağını düşünüyorum.

Örgü büstiyer modelleri aslında sadece çocuklarda değil, yetişkinlerde de çok şık duruyor. Bronz bir ten ile beyaz tonlarında büstiyerler son derece gösterişli ve rahat. Şehirde değilse bile yazlık yerlerde rahatça giyilebiliyorlar.

Umarım sizler de modelimi beğenirsiniz, yorumlarınızı ve beğenilerinizi beklerim efendim… Daha pek çok model ile karşınızda olacağım. Sizlerle paylaşmak ayrı bir keyif benim için.

Herkeslere güzel, sağlıklı, sevgi dolu günler dilerim…

Bir Cevap Yazın

Bebekce_orgu_tasarim

1970 dogumluyum.istanbulluyum.22 yıl modelistlik yaptim.örgü örmeyi çok seviyorum.bana huzur ve mutluluk veriyor.ördüklerimi hem satışa sunuyorum ek gelir elde etmek adina hemde sosyal sorumluluk projelerinin yardımıyla ihtiyacı olan bebeklere gönderiyorum.kısaca örgü benim hem işim hem hobim hemde sosyal sorumluluğum...❤❤❤

Tığ işi büstiyer modelim

| | 3 Yorum

Örgü büstiyer

| | 3 Yorum

Baharlık jile modeli

| | 6 Yorum

KIRMIZI PANÇO

| | 3 Yorum

Tığ örgüsü siyah büstiyer

| | 5 Yorum

ŞIK BİR YELEK

| | 6 Yorum

embir’in lila pelerini

| | 10 Yorum

ÇOCUK BOLERO

| | 3 Yorum

BEBEK ETEĞİ

| | 5 Yorum

Nasıl Örülür Değil Nasıl Sökülür :)

| | 2 Yorum