Perşembe, Aralık 8, 2016
Rana salıncakta kapı süsüm

6 YORUMLAR

  1. elinize sağlık çok güzel olmuş itinalı bir çalışma tebrik ederim.başka çalışmalarınızdaki balerinlerinizin tütüleri çok güzel nasıl yapıldığını paylaşabilirseniz sevinirim.

  2. Çok teşekkürler arkadaşlar,bence emek verilen herşey güzeldir…
    ISIN797 balerin tütülerini yapmak çok basit püf noktası malzemeyi bol tutmak.Yani iki kat yaptığımız tülleri ikisini aynı anda teğelleyin ve kabarık dolgun bir görüntü istiyorsanız teğeli çektirdiğinizde büzgüler kabarık bir hava verecektir.Daha sonra iki katı elinizle ayırır gibi yapıp duruşunu siz belirleyin.Zamanla deneye deneye insan herşeyi öğreniyor.Eminim siz de çok güzel yapacaksınız.Yazıyla bu kadar anlatılabiliyor.Eğer fırsat bulursam resimlemeye de çalışırım.Sevgiyle kalın arkadaşlar….

  3. kesinlikle katılıyorum herşey emekle alakalı kaç saatlerini veriyor insan ortaya güzel bir şey çıkarmak için siz de onlardansınız gördüğüm kadarıyla:)yazıyla biraz zor anlaşılıyor tabi ama açıklama yapmanız bile önemli çok teşekkür ederim ben de yapmaya çalıştım da sizin ki gibi olmamışdı o yüzden sormak istedim iyi çalışmalar dilerim:)