Cuma, Aralık 9, 2016
rengarenk bebek süveteri

16 YORUMLAR

  1. Baharcığım ;sana iki haberim varbiri iyi diğeri kötüyönetime dilekçe verdim seni üyelikten atıp yerine anneni almamız içiniyi haberannen geliyor:))))(heeey kızmadın dimi?9

  2. nalana canım sağol yorumun için.anneme üye ol üye ol diyorum olmuyor anlamam ben diye. ama yapıp resmini bana yolluyor yayınlada göreyim diye napiyim :))

  3. evet canım bende aynısını söylüyorum. can sıkıntısı sürekli el işi yapıyor :) şimdi bide şal örmüş bana sabırsızlıkla bekliyorum bakalım nasıl :)

  4. Hazır gibi olmuş valla.Ellerine sağlık annenizin.En iyisini yapıyor el işi yapmakla.Boş duranı Allah’ta sevmez kuluda.

  5. selmacım dolunay82 ve adadenizi beğenmenize sevindim canlarım :) annem cidden hiç boş duramaz beceriklidir bide, teşekkürler yorumlarınız için :)

  6. baharcığım annenin kızı olarak senin de becerikli olduğuna kuşkum yokdökül diye gaz veriyorum anacığımannene selam söyle muhtemelen yaşıtız veya yakınızdır.bekleriz

  7. Bende bir ara annemin yaptıklarını yayınlıyordum, sanırım arada tıkanıyorum :)) bu geçici bir sorun düzelir Nalan abla :))Çok güzel olmuş

  8. nalana aleyküm selam canım :) annem hergün internete girer yazıları takip eder burda yaptıklarını görünce de çok hoşuna gider ama bir türlü üye olup kendisi yollamıyor.bunlarıda okur kesin inadını kırıp annemide 10 marifetli yapacam bu gidişle yoğun istek var çünkü :)ayrıca bak yazılarımı takip et benimde yaptığım bi çok şey var.2 yıldır örgü yapıyorum ben önceden hiç bilmezdim elimden geldiğince yapıyorum işte :) dahada dökülecem snein gazınla bekle beni 10maridet hehee:))