Pazar, Aralık 4, 2016
rengarenk iğnelikler

rengarenk iğnelikler

43

Bu iğnelikleri başlarkenki amacım eşe dosta hediye olarak vermekti, sonra düşündüm ki bir yardım kermesi falan olursa onlara da gönderebilirim hem hayırlı bir işe vesile olurlar..Arkadaşlar çevresinde böyle bir faaliyet olan varsa lütfen bana bilgi versin..Devamını görmek isterseniz..

43 YORUMLAR

  1. nalanaya yardım kermesi olabilir mi?şaka tabiEllerine sağlık çok güzel olmuşlar ve de çok düzgün çalışılmış

  2. çok güzel olmuşlar, elinize sağlık.. denemek isterim aslında ama örgüden pek anlamıyorum, yapımını sorsaaam söylesenizde yazıdan anlayamam görmem lazım:D

  3. selma tozan ne kadar iyisin.inşaallah hayırlı bir işe vesile olur.yerini bulur diyorum.allah da senin işini rast getirir. küçük şeyler aslında büyük şeylerin başlangıcıdır.bir iki tane başlamışsın bir sürü rengarenk olmuşlar eline sağlık

  4. çok güzeller yaa özellikle pembe çok hoş yazacaktım baktım morda güzel sonra baktım turkuaz daha da bi güzel aslında yok yok lila daha güzel derkennnn uzadı gitti:)) yani hepsi birbirinden güzel olmuşş ellerinize sağlık:)

  5. ellerine sağlık selma’cım, renkleri hemen göze çarpıyor. amacın da çok güzel. ince düşüncen için tebrik ederim arkadaşım.

  6. Günaydın sevgili 10marifet ailesi:)Arkadaşlar hepinize teker teker teşekkür ediyorum, ilginiz ve güzel yorumlarınız beni öyle mutlu etti ki sabah sabah anlatamam da eminim siz anlarsınız:)

  7. nalana diyor ki;nalanaya yardım kermesi olabilir mi?şaka tabi

    Sevgili nalana kermese gerek yok:) eğer adresini verirsen gönderebilirim..

  8. biyasimadahagirdim diyor ki;çok güzel olmuşlar, elinize sağlık.. denemek isterim aslında ama örgüden pek anlamıyorum, yapımını sorsaaam söylesenizde yazıdan anlayamam görmem lazım:D

    sevimli hayat diyor ki;bende biryaşımadahagirdim e katılıyorum anlatırmısınız acaba

    Noblesse diyor ki;çiçek bahçesi gibi bayıldım, nasıl yaptınız?

    Arkadaşlar fotoğraflarla yapım aşamalarını anlatmak farz oldu en kısa sürede isteğinizi yerine getireceğim, (birkaç tane daha yapmak için bahane arıyordum:))) sormanız iyi oldu:)

  9. niyetiniz de, renk seçiminiz de, örgünüzdeki muntazamlık da hepsi süper olmuş:) ellerinize kollarınıza sağlık

  10. hiiiii bayıldım bayıldım. süperler. anlatımını bekliyorum sabırsızlıkla. ama aynı işçiliği gösterebilirmiyim bilmem.

  11. buketcim en kısa zamanda isteğiniz yerine gelecek:)eminim senin yaptıkların da en az bunlar kadar güzel olur, ben polyester iplik kullandım parçaları ördükten sonra birleştirmeden önce ütüledim böylece duruşu daha pürüzsüz oldu.. sen de öyle yaparsın..

  12. Ellerine sağlık sevgili selmatozan, her biri ayrı birer şeker, işçiliğin ise her zamanki gibi temiz mi temiz:) amacın ise muhteşem. Umarım el emeklerin hayırlara vesile olur. Türk Anneler Derneği her yıl mayıs ayında toplanıp o yılın bağışcıları ve yılın annesine plaket verdikleri bir yemek düzenliyorlar ve katılanlar arasında kurralı sembolik çekiliş yapılıyor ve o kurraları da ya bir anahtarlık ya bir çakmak gibi bir şey ile numaralandırıyorlar geliri de dernekte değerlendiriliyor… Bu güzellikleri görünce aklıma birden o geldi çekiliş numaralı boyle bir iğnedenliğe sevinmeyecek anne cıkmaz aralarında… Bulundugun ildeki bu ve benzer derneklerle iletişime geçersen inan çok mutlu olacaklardır..

  13. Fiamma verdiğin fikir için sana ayrıca teşekkür ederim, hemen araştırmaya başlıyorum umarım sonuç alabilirim.. Gücüm yettiği sürece yapabildiğim kadarıyla bu tür şeyleri sürdürmek istiyorum, karar verip yapmaya devam ederken bile içim kıpır kıpır heyacan doluydu eğer bir şekilde güzel bir sonuç alırsam mutlu olurum bilemiyorum ve bu mutluluk duygusunun sürekli yada aralıklarla içimde olmasını diliyorum:)tekrar teşekkür ederim, iyi akşamlar:)

  14. Renkler ve işçiliğinizin güzelliğiyle harikalar yaratmışsınız,bayıldım ben de.Ama en güzeli de iyi niyetiniz,inşallah istediğiniz şekilde değerlendirebilirsiniz,ellerinize sağlık…

  15. canımmmm harika olmuşşşş ellerine sağlık valla bayıldım…ne kadar güzeller öylee….sende durdun durdun bombayı patlattın yine maşallah :))

  16. sitenizde de görmüştüm..bayıldım hepsine..ben bunları twitter günlüğümde paylaşmayı unutmuşum..ziyaretçilerimin mutlaka görmesi gereken güzelliklerden birisi :)

  17. arkadaşlar sağolun, güzel yorumlarınız beni mutlu etti, iğneliklerimin 16 tanesi amacına ulaştı ve bir kermese gitti darısı diğerlerinin başına..