Rengarenk saatler

-

Saatinizden bıktınız değişiklik mi arıyorsunuz, size bu sıralarda da moda olan bir öneri: bu site bu ve benzeri fikirlerle dolu, aslen çok kolay: kumaştan bir şerit dikip eski saatimizi değerlendirmiş oluyoruz. Daha da kolayı hazır bir fularımız ya da mendilimizle de uygulayabiliriz.

çok moda
çok moda

4 yorum gelmiş

  1. TGT

    nerde moda bu bide modelle cekim yapmıslar calısıyormu o saatler duser onlar koldan nasıl baglıyacaz yapım asamasınıda fotoğraflaya verseydinizde nasıl yapılcak oluyormu omuyormu görürdük siz şimdi bu saat konusunda moda olcagından ve gercekden yapılacagından eminmisiniz bir örnek istemekdigim yapılıs hakkında neyse guzel eskiyen saatlerinizi atmayın böyle yapın kampanyası baslata bilir ve millte devlete yararlı bişey yapmılş oluruz en azından saat dedin saatleri ayarlama endustirisi geldi aklıma en ii si eski saatleri toplayıp butazda yapıp sonra da bunlar bu ara cok moda diye söylendi cıkartıkmı cok ii para yaparız sonrasa ver elini cin belli kapasiteden sonra üretimi cine kaydırırız artık guzel fkir eninde sonunda işe saatleri ayarlamak lazım….

  2. saatoniki

    hem ucuz hem de pratik bir yöntemle kıyafetimize uygun aksesuar oluşturmak adına şahane bir fikir!..üstelik yapımı da çok basit..ister çalışsın ister çalışmasın her türlü saate uyarlanabilir.hatta biraz daha abartıp evlerdeki duvar saatlerine uygulansa nasıl olur acaba? diye de düşünmeden edemiyorum..Bu vesileyle kondor arkadaşı kutluyorum.ancak tgt arkadaşa da bi kaç kelam etmeden geçemiyeceğim..nasıl yapılır? resimleseydin iyi olurdu demiş.tgt kardeş ne var ayol bunu yapmakta? canının çektiği 2 yada daha fazla kumaşı bir araya getirip makineyle tııııırt diye dikiyosun olay bitiyo..ayrıca saatleri ayarlama endüstrisi diil o..”saatleri ayarlama enstitüsü”! ahh ahh …A. hamdi Tanpınar yaşasa da bu cahilliğe o cevap verse…Ama kimbilir belki de enstitünün endüstri haline gelmesinden memnuyet duyardı..Neyse efendim saat işin içine girince zaman kavramı da otomatik olarak gündeme geliyor..geçenlerde rölativite hakkında bir arkadaşla konuşurken c. sagan ın zaman takvimini gösterdi bana..çok ilginçti ..neyse efendim konu nerden nereye geldi..ii günler.

  3. TGT

    sevgili saat on iki arkadasım ordaki enstitüsü orda tabiki bi gonderme var bunu fark ediyin için basarılar onun dısında rölativite konusu daha cok gözlem uzerine obje ve gözlemci uızerine kurulur ama deseydin uzay -zaman kavramı diye katılacaktım sana her kezin bildgi bildigi yada bilmesini diledigim gibi aslında zaman yoktur derim bu saat mevzusuna

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin

Keçeden büzgülü kese yapımı

| | 0 Yorum

Keçeden kedi broş yapımı

| | 0 Yorum

Keçe fiyonk yapımı ve hediye kutusu yenileme

| | 0 Yorum