RENGARENK YAZLIK ETEKLER

-

Renk renk motiflerden tığ işi cıvıl cıvıl yazlık etekler yapmışlar. Kişinin ancak flickr daki köşesini bulabildim, aradım taradım ama bloğunu bulamadım, İngilizce zaten sıfır biliyorsunuz:))Bu mavisi,

Bu da kırmızısı

29 yorum gelmiş

  1. embir

    bu arada hayırdır hasta mısın? Kızın okula başladı sen ne yaptın? Çalışıyor musun? (kızına abla bulabildin mi)

  2. asyayaren

    canım…………evet hastayım ciğerlerimi üşütmüşüm bu sıcakta dktorlarda gezindim serum iğne falan ancak kalktım akşama doğru ama gözlerim öle akıyoeki yatacam geri:((((kızım okula başladı evet ama mahvoluyorumiş ev ders ……..bugün inanırmısın tam 4 te başlayıp 9 da bitiridik dersi..kah bağır çağır kah güzellikle….ama yokk yokkkk .bu sabır daha ne kadar yeter bana bilemedimabla bulamadım:((hem nursenada sonradan abla istemediğini söyledi.bende işverenimle konuştum akşamları 4,30 da çıkıyorum hergün yani ben artık 6,30 da çıkabilriirm diyene kadar (maaşımdan kesinti tabi:((:)olsun ..ama değdi .şu an ki duruma bakıyorumda eğer abla tutmuş olsaydım bu dersler böle verimli olmazdı.çünkü el yazısı yazıyolar ve gerçekten onlar için zor.yabancı birinin çizgi çalışmalarını bile doğru yapması için uğraşacağını sanmıyorum.ki bana bile ağır geliyogüncelleme:teşekkür ederim örgü eli değişik olmuşsun…

  3. asyayaren

    güncelleme:teşekkür ederim örgü eli değişik olmuşsun

    farkettim canım güzel olmuşsun.önce yeni biri sandıydım:DDD

  4. embir

    orgueli diyor ki;aaaa ben kendimi farklı görüyorum ama:(

    :)) bende ertesi gün düzeliyor. Kendi avatarımı değiştirdiğimde de öyle olmuştu.

  5. asyayaren

    evet bende de bazen ertesi gün görünüyor.çıkış yapıp tekrar giriş yaprsanız belki düzelri kızlar.gerçi yarın oldu bugün :DDD düzelmiştir.örgü eli senmi yaptınki bu polar bebği sanırım tşörtte

  6. orgueli

    ben yapmadım asya, nasıl gözüküyorum kiraz gibi mi?

  7. ah ah seni çok iyi anlıyorum asyacım.ikinci çocuk oluncaki daha 19 gün oldu ama kızın okulu dersleri sabah kaldırması falan gece uykusu zaten yok,bide ikisi bir uyanınca işler iyice arap saçına dönüyor…oturcak inşallah tabiiki,şikayet içinde daha erken dimi….bu arada mavi eteğe bayıldım ve çok geçmiş olsun canım..

  8. boncuk hanim

    :)))))))))))))))))))))Asyaaaaaa sen bi harikasın. Şu çamaşır toplayan süpperrr:))))Btugan hayırlı olsun bebeğin ömürlü olur inşallah.

  9. canımmmm çok şirin…biliyorum bilmezmiyim başıma gelecekleri:))))ama ne büyük bir mutlulukla karşılıyoruz bu zorlukları değilmi?çamaşır toplayana bende bayıldım:)boncuk hanımcım,çok teşekkürler..

Bir Cevap Yazın