Cuma, Aralık 9, 2016
Renklerin gücü adına; yeni bileklikler!

Renklerin gücü adına; yeni bileklikler!

6

bileklik
Renkler insan psikolojisi üzerinde ne kadar etkili değil mi? Bu bileklikler bileğe iki kez sarılabiliyor ve istenirse kolye olarak da kullanılabilir. Hatta halhal bile olabilir, çok fonksiyonlu :)
Bu bileklikleri, daha önce paylaştığım bebeklerimin özellikle renklerine beğenilerini sunanlara adıyorum ;) Umarım beğenirsiniz…

bileklik

bileklik

bileklik

bileklik

bileklik

bileklik

Paylaş
gliatasarim
Bir tasarım; başkası onu kullanmaya başlamadan önce bitmiş sayılmaz...( Brenda Laurel ). Her bir tasarım, tamamen el emeği ile uzun saatler bazen günler süren çalışmalardan sonra zihnimden, ruhumdan sızıp elle tutulur hale geliyor. Bir tasarımcı için ruhunu, emeğini bütünleştirip oluşturduğu objelerin, başkalarının hayatlarında yer bulması, onların hayatlarında yeni anlamlar kazanması yani ' hayata gelmesi ' düşlerin gerçekleşmesi anlamına gelir. Tasarımlarımın hayatlarınızda daima mutlu anılara şahitlik etmesini dilerim.

6 YORUMLAR

  1. Şöyle bir baktım, hangi renkleri beğendiğimi yazayım dedim… bir baktım hepsini yazmışım ne gerek var dedim… Çok iç açıcı olmuşlar yine…. Süpperler :)

  2. ama olmaz ki bu kadar :) gökkuşağındaki bütün renkler size çalışıyor :) küçükken gökkuşağının çıkış yerini merak ederdim meğerse sizin evmiş. gökkuşağı boncuğa dönüşüp takı oluvermiş; fotoğraf makinası da bu güzelliği sunmak konusunda geri kalmamış :D bu renkler de pinterestte çok güzel duruyor ne yapayım pin it yapayım bari :D

  3. Sevgili arkadaşlar, az önce yorumlarınızı okuma fırsatı bulabildim. İş yerinde öyle bir telaş ve stres hakim ki, bu güzel yorumlarınız sayesinde gülümsedim ve tüm gün ilk kez ferah bir duygu hissettim. Sağ olun var olun.

    shane, fotoğraflar konusunda söz verdiğim gibi tecrübelerimi paylaştığım bir sunum göndereceğim en kısa zamanda. Güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim.

    senayatilgan, ne tatlı yazmışsınız! Beğenmenize çok sevindim.

    zulaltan, her zamanki gibi harika bir yorum :) hatta yorumdan çok hikaye gibi… Gözümün önünde evde gökkuşağı imal eden küçük cücler canlandı ( niye cüce, bilmiyorum ?! ). Beğenmenize çok sevindim, pin it için ayrıca teşekkürler.

  4. fotoğraf konusundaki deneyimlerinizi kadro bekleyen memurlar gibi dört gözle bekliyorum :) kullandığınız fotoğraf makinasının adını falan :)