Renkli çizgili örgü bebek elbisesi

-
Ben renk tutturmaya çalışmamak için bütün örgüyü çorap gibi yuvarlak dönerek ördüm, normal şişlerin arkalarını çıkarıp çorap şişi gibi kullanarak, dikiş te olmadı, sadece omuz askılarını sırttan dikmek gerekti… Eteğinde hani şu artırıp azaltmalı delikli desen var ya onu kullandım, bel seviyesine gelince de burgulu örgü yaptım… Tam o geçiş yerine tığ ile tek renk bir ipten kemer ördüm ve taktım. Arkada beline önden ise yakasına aynı ipten tığ ile iki çiçek yapıp diktim.. İçindeki şekerle şepşeker bir şey oldu :) Tabi yeğenlerim ikiz olduğu için iki tane ördüm :))) Feda olsunnn… Hadi hadi kapın şişleri, siz de örün bu şeker örgü elbiselerden.
Birbirinden harika örgü bebek elbisesi modelleri ve bazı anlatımlı tarifleri için ilgili kategoride pek çok örnek bulacaksınız:

18 yorum gelmiş

  1. tuffe

    Ellerinize sağlık.Nefis:)Çocukken giyilen böyle özel giysiler hiç unutulmaz.Teyzem/halam bize çok güzel elbiseler örmüştü diyecekler büyüyünce de.

  2. Bengi Abla

    örgünün modeli de çok hoş , minik manken de çok şirin ama elbisenin renklerine bittim. siz karıstırarak mı yaptınız ?akıllı iplerden ise marka ve numarasını rica edebilirmiyim.

  3. ozgeozgeozge

  4. selmatozan

    Elinize sağlık Çok tatlı olmuş ikizler güle güle giysin:)misinalı şiş kullansanız daha pratik olurdu, dediğiniz şekilde biraz yorucu olmuştur sanırım..

  5. ozgeozgeozge

    :) sağol selmacım…o misinalı şişlerin geçiş yerlerindeki atlatma derdi beni acayip geriyo, 4 şişle örüyorum daha kolay geliyor…yorucu olan aynı şeyi iki kere yapmak…hiç sevmem tekrarı, ama çare yok :)

  6. sesiber

    harika olmuş, çok ta yakışmış. Renklere de bayıldım. Misinalı şişteki geçiş yerleri benim bir süre sonra kayboluyor, öööle devam edip,kafama göre örüyorum.

  7. ozgeozgeozge

  8. sesiber

    özgecim geçiş yerleri derken ben sıra başları sanıp ona göre yazmıştım, kalınlık farkı evet gıcık edici gerçekten de:)

Bir Cevap Yazın

Nefis örgü bebek elbiseleri, etekleri – EbebekOrgu

| | 0 Yorum

Örgü bebek elbisesi yapımı

| | 0 Yorum

Bebek elbisesi nasıl örülür?

| | 0 Yorum

Mor pirinç örgü çocuk elbisesi yapılışı

| | 0 Yorum

Kurdele detaylı örgü kız bebek elbisesi

| | 0 Yorum

El örgüsü bebek elbisesi

| | 1 Yorum

Ayıcıklı örgü bebek elbisesi

| | 3 Yorum

Fare aplikeli örgü bebek elbisesi

| | 2 Yorum

Dalgalı jile örgü bebek elbisesi

| | 0 Yorum

Bebekler için pembe örgü elbise modeli

| | 0 Yorum

Şirin mi şirin örgü bebek elbisesi

| | 4 Yorum