Pazartesi, Aralık 5, 2016
Renkli Dikiş Seti

5 YORUMLAR

  1. Sevgili bahar006 ve Naristanbul yorumlarınız için teşekkür ederim.Ben renkli oldukları için daha çok beğenmiştim.Haklısın Naristanbul makaralar düşebilir.ancak makaranın üstüne iğne geçirilip iğne kumaşa tutturulursa önlem almış olabiliriz.Makaralarında kaybolmaması için bu seti,dikiş kutusunda saklasak iyi olur.Yukardaki resimdekinide sevimli buldum.Renkler çok hoş cıvıl cıvıl :)

  2. orda gördüğünüz fiyonk makaraların içinden ve yaprakların tutturulmuş kısımlarının altından geçiyor şekerler. makaralar düşmüyor.karakediciğim bloguna gittim şu yorumu yazdım”siteni çok beğendim listeme ekliyorum.Şu kelime doğrulamayı kaldırsan daha çok yorum alırsın.Bu oldukça caydırıcı oluyor”fakat tam 5 kez bana yeni doğrulama kelimesi ve şifre yazma emrini verdi yine de yorumu kabul etmedi.6.denemeyi yapmaya da benim sabrım yetmedi buraya yazdım:))))

  3. Merhaba Nalan hanım,yorumunuz için çok teşekkür ederim.Hem bu dikiş seti ile bilmediğim birşeyi öğrendim hemde sitem ile ilgili önerinizi dikkate aldım.Sitemi ve buradaki yazılarımı beğenmeniz beni çok çok mutlu etti.Hemen her iki siteme de gidip deneme yorum yazdım.Yorumlar benim onayımdan sonra yayınlanıyor.Denemelerimde bir sorun çıkmadı.Hemen email adresime mesajla geldi.Ancak sizin böyle bir sorunu bir daha yaşamanızı istemiyorum.Ayrıca yazılarımın okunması beğenilmesi hoşuma gidiyor ve bunu yorumlardan hissetmek istiyorum.Daha çok yorum almamı kolaylaştıracağını söylediğiniz için hemen kelime doğrulamayı kaldırdım.Geri bağlantılara da izin verdim.Ayrıca yorum yazmak için 5 kez uğraşmanızdan dolayı sistemin yarattığı aksaklık adına ben özür diliyorum.Sitemi istediğiniz zaman ziyaret edip yorum yazabilirsiniz.Okumaktan çok keyif alacağım.Yine bir sorunla karşılaşırsanız lütfen bana bildirin.Bende sizin sitelerinize baktım.Çok hoş,değerli çalışmalarınız var gerçekten.Zaman bulduğumda daha detaylı inceleyeceğim.Birde sitemi nereye eklemiştiniz acaba onu tam bulamadım.Yorumlarınız,önerileriniz ve ilginiz için tekrar teşekkürler.Gerçekten çok sevindim :)