17 yorum gelmiş

  1. Karapisicik

    1.Şimdi bu resin 100 kat vernik değil mi?2.Bununla sadece yüzük kaplamak yerine boyutlu objeleryapamazmıyız?3.Slikon bir kapta katılaşmasını beklesek içinden çıkar mı? acaba:)))Gece gece takıldı kafamaa yaaa:( ben bununla içinde kuru çiçekler olan vazo yapmak istiyorum mesela:(

  2. hobim

    1-Evet 100 kat vernik.Ben 50 kat vernik bulduğum için onu kullandım.Şişenin üstünde yine resin yazıyor.(Aradaki farkı bilen varsa yazarsa sevinirim.)2- Bildiğim kadarıyla ahşap tepsi kutu gibi objelerin üzerine dökülüyor,içlerine kuru çiçek ,kum boncuk vs konabilir tabi.Çok kalın bir döküm isteniyorsa iki aşama da dökülülür diye birşey okudum.1. kat kuruduktan sonra yeniden döküm gibi.3-Silikon kaptan çıkması biraz zor olabilir.(Neduk bu konuda çalışmalar yapmıştı.Zarifçe.blogspot.com ).Büyük bir obje çalışılacaksa hızlı olmak gerek çünkü 15-20 dakikada dökülecek resin jelleşmeye başlıyor.

  3. marituana

    Bildiğiniz beceriksiz gibi hissediyorum kendimi,2. resin denememde aşama kaydettim ama gene de yanlış oldu, ilk denememde tvde çikolata programı vardı sanırım programa dalıp resini iyi karıştırmadığım için bir hafta sonra bile uyguladığım yüzey yapış yapıştı. 2. uygulamamı dün akşam yaptım bu seferde çok karıştırdım herhalde üstü reçel gibi köpük köpük oldu ve bir türlü dinlendirmeye de bıraksam köpükler gitmedi ben de aman öff ya deyip uyguladım; bu seferde sert ama köpüklü bir yüzey elde ettim.yarın resimlerini koymayı planlıyorum ama bana bu işin doğrusunu tarif eder misiniz. Buarada sizin yaptıklarınıza bakıp ellerine sağlık ne de güzel yapmış diyorum şevke geliyorum ama bi beceriksizlik var üzerimde:)

  4. hobim

  5. marituana

    Teşekkür ederim bende burdan cevap bekledim sonra baktım beklemek merakımı dindirmiyor oturdum tekrar denedim sergunun sayfalarını da okumuştum. 2ye 1 gibi karıştırdım,yavaş yavaş bir taraftan Türkanı izledim bir taraftan kabarcıkları patlata patlata karıştırdım, hazırladığım kalıplara döktüm çok güzel oldu, bu sefer tek sorun sakarlığım oldu hazırladım kalıpların birini yanlışlıkla pijamama yapıştırdım sonra çıkardım ama bu sefer halıya düşürdüm:) neyse gene de mutluyum:)hazırladıkladıklarımı burayada ekleyeceğim bakalım :) Tekrar teşekkürler.

  6. hobim

    Merakla bekliyorum umarım gözümden kaçmaz,yayınlanınca haberim olur.Bloğunu izlemeye almıştım.Herkesin başına böyle sakarlıklar geliyor :)İçtenlikle yazdıklarını, gülümseyerek okudum.Dizi seyrederken resin dökmek biraz riskli :)

  7. ayme

    :)))))))))))))))))) marituana… resin çalışmalarına bayılıyorum yaa.. ama hiç başlamasam iyi sanırm. çünkü ben gerçek bir sakarım:)

  8. hobim

  9. marituana

    Bence Hobim’in dediği gibi denemeye devam,deneyin,başlayın,tanışın. Yani bu resinle insanın aklına çok güzel fikirler gelebiliyor. Yaptıklarımı bende ekledim 10marifete ve bloguma bakalım olmuş mu:) Buarada geçmiş olsun o yapış yapış şeyden kurtulmak zor vallahi.

  10. Nihal Erpeden

    Elinize sağlık. Blogunuzu da ziyaret ettim. Verdiğiniz ipuçları gerçekten çok önemli, teşekkürler.Resin kutum içerde henüz açılmadan cesaretlenmemi bekliyor :)Bu arada Cadance Sır vernik aldım, yeni yaptığım kolye uçlarının arkalarına sürdüm denemek için. Çok beğendim. Bilmeyenlere tavsiye ederim. Bitirince 10 marifette yayınlayacağım.

Bir Cevap Yazın

Etamin kolye modelleri – altinigne

| | 1 Yorum

Etamin kolye nasıl yapılır?

| | 0 Yorum

10marifetli Instagram konukları: halleyconcept

| | 0 Yorum

Etamin kalp işlemeli kolye yapımı

| | 0 Yorum

Video: Kanaviçe işlemeli kolye nasıl yapılır?

| | 5 Yorum

Kanaviçe işlemeli kolye yapımı

| | 1 Yorum

Keçeden kalp ve balıklı kolye

| | 0 Yorum

Makara kolye yapımı

| | 0 Yorum

Püskülerden kolye yapımı

| | 0 Yorum

Boncuklu yılbaşı kolyesi yapımı

| | 0 Yorum

Kristal ve incili kolye yapımı

| | 2 Yorum

İnci kolye yapımı

| | 0 Yorum

En basit kolye nasıl yapılır?

| | 2 Yorum