Rokoko çiçekli siyah etamin kolye

-

Rokoko çiçekli siyah etamin kolye modelim tamamen el yapımı bir takı çalışması. Siyah etamin kumaş üzerine brezilya nakışının rokoko tekniğini kullanarak işledim bu kolye modelini.
Rokoko tekniği genelde çiçek yapımında kullanılan brezilya nakışı türlerinden biri. Özellikle kolye, broş gibi takılarda çok kullanılan ve yakışan bir teknik olduğunu söylersek abartmış olmayız.
Rokoko tekniğinde iğne ipliğe dolanıyor ve o şekilde kumaşa batırılıyor. Ortaya burgu şeklinde bir sonuç çıkıyor.
Rokoko nasıl yapılır linkinden detaylı tarifini okuyabilir, videoları izleyebilirsiniz.

Ben siyah etamin kumaş üzerine kırmızı gül işlemeyi tercih ettim bu kolye modeli için. Siyahın asil ve zarif havası bir başka oluyor çünkü. Bakır rengi kolye aparatı da çok yakıştı ama bu kolyenin bana göre en orijinal yeri kordonu. Çiçekli kumaştan kordon kolyenin şıklığına şıklık kattı. Malum bu sıralar kanaviçe nakışlı takı modelleri çok moda, herkeste var. Bu gibi farklı detaylarla orijinalliğinizi ortaya çıkarabilirsiniz : ) Etamin kumaşım siyah olduğundan kordonu da siyah fonlu bir kumaştan tercih ettim. Kolyenin tamamının renk bütünlüğüne göre başka renklerde kordonlarla ya da sadece çarpı işi nakışı ile siz de kendinize benzer kolye, broş, yüzük, bilezik gibi pek çok takı yapabilirsiniz. Rokoko çiçekli siyah etamin kolye ilham almanız için sadece bir örnek.

Türkiye’nin her yerine kargo ile ürünlerimizi ulaştırıyoruz. Brezilya işi çiçekli ya da kanaviçe işlemeli her türlü figürle takılarınızı kişiselleştirip farklı tasarımlar sahibi olabilirsiniz. Kişiye özel tasarım ürünler için hem kendinize hem sevdiklerinize özel hediyeler almak için profilimdeki linklerden sayfama beklerim.

Bir Cevap Yazın

Boyuna bağlamalı ip choker kolyeler

| | 0 Yorum

Etamin nakışlı mor kolye

| | 0 Yorum

Kazaziye kolye modeli

| | 0 Yorum

Kum boncuklu kolyeler

| | 0 Yorum

Kanaviçe vav kolye modeli

| | 0 Yorum

Brezilya nakışlı etamin kolye

| | 0 Yorum

Gümüş kahve kupası kolye

| | 0 Yorum

Sümbül işlemeli etamin kolye

| | 0 Yorum

Baykuşlu etamin kolye

| | 0 Yorum