27 yorum gelmiş

  1. biraz daha yakından fotosu yokmu ?? manzarayı kendinmi çizdin.? uzantan olmasına rağmen hoş gözüküyo ve ilk olmasına rağman gayet başarılı tebrikss …yeni çalışmalarını görmeyi sabırsızlıkla bekliyorum bi rölyefçi olarak :)))

  2. Teşekkür ederim arkadaşlar .Betulym ,manzarayı ben çizdim ama elimizde kartpostallar vardı bakarak.Biraz daha yakın resmini buraya koyabilirmiyim tekrar nasıl yaparım bilmiyorum.Zaten hata yapmışım yakınını koyduğumu zannediyordum.Hata yapmışım ama http://www.womanspace.blogcu.com a bakıp görebilirsin.

  3. yakındanda gördüm ellerine sağlık önce talaşı yeşile boyayıp çimen yapıyosunuz dimi..suni yosun kullanmıyomusunuz belki hocanız sonra geçiricek heral

  4. talaş,tutkal ve birazda buldur ,boya kullandık ağaç ve çimenler için yol sadece peçete ,alçı ve tutkalla yapıldı betulym .belki 2.evde öğretir diğer teknikleri.yarın dersimiz var sokak evine başlıyoruz.

  5. esinselcim geçen gün nazesen yoğurtçu geliyor deyincebende sevindim. ıspanak bitti. bari bu sefer mantıyayetişse :))yok yok teknik bir arıza var herhalde yoksa ikimizde mikaçırdık

  6. Kızlar haklısınız yoğurtçu çapkın çıktı galiba ,işe güce ara verdi.Aslında yoğurtçu hazırda bilgisayara aktarılmayı bekliyor.Yarın halletmem lazım mahcup oldum sizlere…(((

  7. yüzünüzü gören cennetlik olacak bu gidişle :))))bencede çapkın bu yoğurtçu. aşağı mahalleden bir türlüayrılamıyor.:))))

  8. SEMYIL diyor ki;yüzünüzü gören cennetlik olacak bu gidişle :))))

    eee geleyim İstanbula toplayayım hepiceğizinizi .İstanbulluları toplamak Ankaralıları toplamaktan kolay oluyor nasılsa.semyıl,bizim oğlan paketi getiremedi galiba ?

  9. gelsen ne güzel olur vallahi nalancım… özledim senide.evet sizin oğlan :) henüz gelmedi.bizde bu salı toplanacaktık ama esinsel rahatsızlandı.nazesenin işi çıktı bu hafta toplanamadık.

  10. Eh derslerden fırsat bulamadı demek ki. kızım da çalışmaya başladı geç gelip erken gidiyor soramadım ben de .neyse hediyeni ulaştırdım blogumda resmlemiştim.esinsele de geçmiş olsun diyelim.

  11. mutlaka bir fırsat bulduğunda geleceklerdir.mağazada paketin.eveettt blogunda gördüm… toplantı resimlerinize de özlemle bakıp kaldım.:)))

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin

İğne oyası ve boncuk işlemeli kese yapımı

| | 0 Yorum

Nakış malzemeleri nereden alınır?

| | 0 Yorum

Dantel kitap ayracı yapımı

| | 1 Yorum

Video: Düz nakış işleme nasıl yapılır?

| | 0 Yorum