rölyef dağ evi

-
RÖLYEF DAĞ EVi 2
RÖLYEF DAĞ EVi 2

İşte ilk rölyef çalışmam.Öğretmen başarılı buldu bakalım sizler beyenecek misiniz arkadaşlar? 2 ağaç ve ev rölyef ,arka planda akrilik boya kullandık.Öndeki patika yol ve çimenler de alçı,tutkal ve talaştan yapıldı.

RÖLYEF DAĞ EVi
RÖLYEF DAĞ EVi

27 yorum gelmiş

  1. betulym

    biraz daha yakından fotosu yokmu ?? manzarayı kendinmi çizdin.? uzantan olmasına rağmen hoş gözüküyo ve ilk olmasına rağman gayet başarılı tebrikss …yeni çalışmalarını görmeyi sabırsızlıkla bekliyorum bi rölyefçi olarak :)))

  2. nazesen

    Teşekkür ederim arkadaşlar .Betulym ,manzarayı ben çizdim ama elimizde kartpostallar vardı bakarak.Biraz daha yakın resmini buraya koyabilirmiyim tekrar nasıl yaparım bilmiyorum.Zaten hata yapmışım yakınını koyduğumu zannediyordum.Hata yapmışım ama http://www.womanspace.blogcu.com a bakıp görebilirsin.

  3. betulym

    yakındanda gördüm ellerine sağlık önce talaşı yeşile boyayıp çimen yapıyosunuz dimi..suni yosun kullanmıyomusunuz belki hocanız sonra geçiricek heral

  4. nazesen

    talaş,tutkal ve birazda buldur ,boya kullandık ağaç ve çimenler için yol sadece peçete ,alçı ve tutkalla yapıldı betulym .belki 2.evde öğretir diğer teknikleri.yarın dersimiz var sokak evine başlıyoruz.

  5. SEMYIL

    esinselcim geçen gün nazesen yoğurtçu geliyor deyincebende sevindim. ıspanak bitti. bari bu sefer mantıyayetişse :))yok yok teknik bir arıza var herhalde yoksa ikimizde mikaçırdık

  6. nazesen

    Kızlar haklısınız yoğurtçu çapkın çıktı galiba ,işe güce ara verdi.Aslında yoğurtçu hazırda bilgisayara aktarılmayı bekliyor.Yarın halletmem lazım mahcup oldum sizlere…(((

  7. SEMYIL

    yüzünüzü gören cennetlik olacak bu gidişle :))))bencede çapkın bu yoğurtçu. aşağı mahalleden bir türlüayrılamıyor.:))))

  8. nalana

    SEMYIL diyor ki;yüzünüzü gören cennetlik olacak bu gidişle :))))

    eee geleyim İstanbula toplayayım hepiceğizinizi .İstanbulluları toplamak Ankaralıları toplamaktan kolay oluyor nasılsa.semyıl,bizim oğlan paketi getiremedi galiba ?

  9. SEMYIL

    gelsen ne güzel olur vallahi nalancım… özledim senide.evet sizin oğlan :) henüz gelmedi.bizde bu salı toplanacaktık ama esinsel rahatsızlandı.nazesenin işi çıktı bu hafta toplanamadık.

  10. nalana

    Eh derslerden fırsat bulamadı demek ki. kızım da çalışmaya başladı geç gelip erken gidiyor soramadım ben de .neyse hediyeni ulaştırdım blogumda resmlemiştim.esinsele de geçmiş olsun diyelim.

  11. SEMYIL

    mutlaka bir fırsat bulduğunda geleceklerdir.mağazada paketin.eveettt blogunda gördüm… toplantı resimlerinize de özlemle bakıp kaldım.:)))

Bir Cevap Yazın

Dantel kitap ayracı yapımı

| | 1 Yorum

Video: Düz nakış işleme nasıl yapılır?

| | 0 Yorum