Rölyef Tablo

-

Rölyef Tablo
Rölyef panom için seçtiğim resim, çok beğendiğim bir illustrator olan Mary Engelbreit‘e ait. Çizimlerinde kullandığı yalın ve masalsı ifadeyi çok ama çok beğeniyorum.

Rölyef Tablo
Bu pano vasıtasıyla uzun zamandır denemek istediğim çarpı işi minyatür yastıklardan yapma fırsatım oldu. Rölyef panonun yapım aşamalarını elimden geldiğince detaylı bir şekilde blogumda anlatmaya çalıştım.

çarpı işi

22 yorum gelmiş

  1. senayatilgan

    Anlattığınız kadarıyla burada sadece bir işi taktir etmekle kalmamalıyız. Aslında görünenin daha fazlasıyla emek yoğun bir çalışma olduğu okuyunca anlaşılıyor gerçektende. Her bir ayrıntı için o oturan kızın yapımı, minyatür çarpı işli yastıklarınız, tablonun bütnünü oluşturan her bir emeğiniz için tebrik ederim… Çok çok güzel bir çalışma çıkarmışsınız ortaya…

  2. Gulay

    bence de çok uğraşmışsınız ve bu uğreşa değmiş de.. gerçekten çok çok tebrik ediyorum bu kadar güzel olabilirdi..

  3. wildpoppy

    Ben bu arada blogunza girdim ve gördümki ne kadar paydalı ve güzel paylaşımlarda bulunmuşsunuz… ben şimdiye kadar nasıl fark etmemişim sizi? Ellerinize sağlık diyor ve herkese blogunuza girmelerini tavsiye ediyorum… sevgiler

  4. shane

    mükemmel, nefis bir iş çıkmış ortaya. nasıl bir incelikle çalışmışsınız. bakmaya doyulmayacak. harika bir şekilde fotoğraflayarak da anlatmışsınız. teşekkürler.

  5. zulaltan

    o kadar güzel ve canlı olmuş ki ben de kızın yanında oturup camdan manzara izlemek istedim.ne yetenekler var diyorum 10marifete her baktığımda.

  6. pygmalion, senayatilgan, Gulay, wildpoppy, nrhnmrl, shane, cherry blossom girl, amigurumiaskina, zulaltan, Ulku Kahveci, berrazehra, mel57 ve ezgizem, güzel yorumlarınız beni çok mutlu etti, her birinize ayrı ayrı teşekkür ederim:) Bir şeyler üretmek kadar o üretileni görenlerin yorumlarını almak da bir o kadar keyifli bir süreç. Sevgiler selamlar hepinize.

Bir Cevap Yazın

Dantel kitap ayracı yapımı

| | 1 Yorum

Video: Düz nakış işleme nasıl yapılır?

| | 0 Yorum