SAAT İŞLEDİM:)

-

İğne-iplik dergisinin son sayısında yer alan nakışlı saat çok hoşuma gitmişti.Bende bu sabah kurdele nakışına uygulayarak bunu bir saate uyguladım.Nasıl benzetebilmişmiyim?

25 yorum gelmiş

  1. bulbille[pilli_silinen_hesap]

    fikir cok orjinal ama calışmanız cok ama cok daha güzel :) ellerinize sağlık cok güzel olmuş :)

  2. Karapisicik

    Merhabalar. Ben daha yeni üye oldum bu saati görünce hemen çık kızım iptal et üyeliğini falan dedim içimden:)) Ellerine sağlık ben bunu değil 1 saat 1 ayda yapamam.

  3. merkas

    gönül sen bir harikasın, elinden ne kurtulmuş ki bu saat kurtulsun:)) bravo gerçekten mükemmel bir çalışma.tuttum bunu.

  4. gonuldenele

    Bu arada bir açıklama yapayım bir saate uyguladım derken bir saatte yaptığımı kastetmemiştim.Bir saattten biraz daha fazla sürdü işlemem.

  5. gonuldenele

    sibeltunay diyor ki;Gönül çok güzel olmuş.Hemen çerçeveyi nasıl ayarladın,onu anlamadım.Öyle hazır mı satılıyor bu ciciler?

    Sibelcim saat kullandığım duvar saatiydi.Dikkatlice söküp kartonunu çıkardım.Kumaşı işleyip kartona yapıştırıp tekrar monte ettim saati.Promosyon saatlere de yapılabilir.

  6. kondor

    bende etaminle bu tür bir uygulama yapmak istemiştm yapılacak projeler arasında gelmeyecek bir halde sırasını bekliyor:) gönüldenele 1 saate uyguladım falan ayzıyorsun bak nazar değerse heççç karışmam

Bir Cevap Yazın

Nefis kurdele nakışı modelleri

| | 0 Yorum

Kurdele nakışı harika bir şey değil mi? İncecik kurdelelerin bir araya gelip, büzülüp, derlenip, çiçeklenip, yapraklanıp dile geldiği harika bir işleme çeşidi bizce. 10marifet’te kurdele nakışı kategorimizde zaten oldukça fazla...

Saten kese üzerine kurdele nakışı işleme

| | 0 Yorum

Uzun zamandır kurdele nakışı yapmıyordum. Geçende diktiğim bir torbayı küçük yastık için kullanacaktım. Vazgeçip başka bir şey ile değerlendirmek istedim. Kurdelelerim evde ne işe yarayacak derken nakış aklıma geldi. Her...

Kurdele gül yapımı

| | 7 Yorum

Ne kadar da güzel öyle değil mi, bu güllerden bir yastık yapmak istiyorum, yeterince sabırlı olabilirsem tabii. Güllerin yapımı fotoğraflarla anlatılıyor bu adreste. Kurdele nakışı çok sevilen bir teknik malum. Bu...