Saatinizi yenilemek İster misiniz?

-

Annemin kullanmadığı bir saati vardı. Üzerinde kocaman bir firmanın ismi olunca haliyle kullanılma ihtimali düşüyor. Bende biraz süsledim ve firma ismini kapattım. Bakalım beğenecek misiniz? Yapılışını embir‘de bulabilirsiniz.

10 yorum gelmiş

  1. Noblesse

    Benim de, ilaç tanıtım elamanlarının verdiği böyle bir duvar saatim vardı, ama yazılar saatin iç kısmında olduğu için sökmek zorunda kalmıştım.Yazılarını asetonla mı tinerle mi silmiştim hatırlamıyorum, zemin kısmını desen çizip yeniden boyamıştım.Bulabilirsem paylaşmak isterim.Elinize sağlık, çok güzel olmuş.

  2. dilevser

    Blogunda “Bu kadar kokoş olmak saat için yeterli” demişsin ya bence de tam ayarında olmuş ellerine sağlık. Bende bazen engel olamıyorum kendime süsleme konusunda.. Ellerine sağlık..

  3. embir

    Güzel yorumlarınıza teşekkür ederim arkadaşlar. Saat anneme ulaştı annem hemen aradı ve teşekkür etti, diğer saati duvardan çıkartmış bunu asmış :))

  4. embir

    Teşekkürler arkadaşlar, Nurhancım dene dene güzel oluyor, saat öylece duracağına kullanıyorsun hemde değişik oluyor herkesde olan değil de sana özel birşey oluyor :)

Bir Cevap Yazın

embir

Eski kot ceplerinden organizer yapımı

| | 3 Yorum

Eski kıyafetleri değerlendirme; şapka dikimi

| | 0 Yorum

Eski kazaktan sıcak su torbası kılıfı yapımı

| | 0 Yorum

Geyikli atkı (eskileri değerlendirme)

| | 1 Yorum

Geyik figürlü çanta (anlatımlı)

| | 2 Yorum

Eski kottan terlik yapımı

| | 3 Yorum

Dikiş, eskileri değerlendirme; gecelik yapımı

| | 0 Yorum

Tel askı ile tavşan kulağı yapımı

| | 0 Yorum