Sabit sürücü disklerinden neler yapılabilir?

-

Sabit sürücü içindeki metal diskleri kullanarak küpe ya da kolye yapabilirsiniz. Aslında ayna kadar parlak olduğu için, ayna olarak bile kullanabilirsiniz. Metalden yapıldığı için, çantanıza ya da kotunuzun arka cebine koysanız bile, diğer cam aynalar gibi kırılmayacaktır (zaten cam aynanın icadından önce insanlar, parlatılmış metalleri ayna olarak kullanırlarmış).

Sabit diski açmak biraz zahmetli olabilir. Bir şekilde bu diskleri, birkaç vida söktükten sonra, bozuk sabit sürücüden çıkarabilirsiniz. Renkli ayakkabı bağlarını, kurdaleleri ya da zincirleri, diskin ortasındaki delikten geçirerek boynuza asabilirsiniz. Aslında her sabit disk, içindeki verileri sonsuza dek saklar, hatta geri dönüşüm kutusuna attığınız bilgileri bile, bozuk olsa da saklar. Bu diskler uygun koşullarda tekrar okunabilir. Yani boynunuzda bir disk taşımakla bir bakıma geçmişinizi de taşımış olacaksınız.

Diskin üzerini, renkli taşlar, nazar boncukları ya da çıkartmalar yapıştırarak (silikon yapıştırıcılar iyi sonuç veriyor) süsleyebilirsiniz. Diski çantanıza, ortasındaki delikten çengelli iğne ile iliştirebilirsiniz. Küpe yapmak için, dizüstü bilgisayar diskleri kullanırsanız, küpenin ağırlığından kulağınızı kaybetmezsiniz.

Bu minik disklere, metal matkabıyla açağınız küçük birer delikten, toplu iğne geçirip kıvırın, böylece hoş bir küpe elde edeceksiniz. geri dönüşüm çalışmalarının sonu yok görüyorsunuz.

Bir Cevap Yazın

Mandallardan sallanan sandalye yapımı

| | 0 Yorum

Ahşap mandallardan minyatür masa yapımı

| | 0 Yorum

Fincandan çiçek şelalesi yapımı

| | 0 Yorum

Krem kutusunun dekupajla yenilenmesi

| | 0 Yorum

Gazoz kapaklarından renkli çerçeveler

| | 0 Yorum

Deterjan kutusundan kurdele organizeri

| | 0 Yorum

Ruj kutusundan iğnedenlik

| | 1 Yorum

Tatil temalı minyatürler – duvar panosu

| | 2 Yorum