Cumartesi, Aralık 10, 2016
SABUNDAN PAPATYALARIM

26 YORUMLAR

  1. çok güzeller ellerinize sağlık.peki biz nasıl yapabiliriz bunlardan.özel değilse tarifini vs. anlatabilir misiniz.blogdada göremedim de.

  2. sevgili ditay blogta son yolladıgım sabunun yorumlarında anlattım ordan görebilirirsin ama en kısa zamanda resimli bir şekilde anlatıcam.

  3. Burdayım bugünlerde çok katılamasamda takipteyim canım 15 gün sonra inşallah daha katılımcı olacağım görevli olduğum okullardan biri tatile giriyor haftada 2 gün boşşşşş ( evde ne kadar boş durulabilirse)

  4. hadi gözün aydın canım. ben çook uzun zamandır yoktum 10 marifette. hadi bekliyorum senin güzelleri öpüyorum canım.

  5. Bunlara bayıldım, blogundan da nasıl yapıldığını öğrendim, listeme aldım.Ellerine sağlık, paylaşımın ve tarifin için tekrar teşekkürler…

  6. ne kadar hoşlar:) anladığım kadarı ile satışını da yapıyorsunuz bol kazançlar dilerim.haa bir dip not vereyim izninizle.anneme söz ettim; aaa yoğurmayla hiç uğraşmasın arkadaşın eski bir kaba sabunları koyup hafif ateşte eritsin ve kalıba döksün dedi benden iletmesi:)) vakti zamanında minik minik kalan sabunları böyle eritirlermiş ama kalıpları olmadığından herhangibir düz kaba döküp ip ile keser yeniden kullanırlarmış.

  7. esinselcim merhaba canım. begenmene çok sevindim. iyi dileğin için de ayrıca teşekkürler. canım benim kullandıgım kalıp kurabiye kalıbı anneciğinin dediği buz kalıbı gibi şekilli kalıplar her halde .ama bu şekilde çiçek yapılırken malesef yoğurmak gerekiyor. aynı şeyi bende denedim hatta kalp kalıplar aldım ama çok sade oldu.figen ablacım çok teşekkürler03bellinda sağ ol canım.

  8. çok haklısın canım, benimki birden heyecana kapılıp duyduğumu iletmekti.bildiğin yolda yürü eminim başarı başucunda sevgilerimle.

  9. arkadaşlar resim yükleyemiyorum okuyan varsa lütfen yardım etsin ayladır resim ekleyemiyordum birden düzeldi 3 yazı yayınladım yine yok olmuyor. bilgisayrımdan kaynaklanmıyor çünkü 2 bilgisayardada deniyorum olmuyor lütfen yardım