SAÇ BANDI

-

Manifaturacılarda ne kadar güzel malzemeler varmış meğer,pullu,payetli.Fistolar,danteller.Sırf hoşuma gittiği için ne yapacağımı bilmeden yarımşar metre aldım.Dün aklıma geldiler taç yaparken.Kızıma saç bantları yapıyorum.(En alttakine inci boncukları ben diktim.Alttaki ikisi siyah ama flaş çok parlatmış.)

4 yorum gelmiş

  1. ozi2gozi

    cok seker olmuslaaaar..ellerinize saglik..benim de annemden oyle birseylerim vardi. biraz lastik alip ben de kendime yapsam ne güzel olur parlak parlak :)

  2. embir

    valla çok iyi fikir, bende Pakistan’dan almıştım. Çok hoş kumaşlar oluyor onları alıp hemen yandaki tuhafiyedende birbirinden değişik bu (adı ne oluyor fisto mu demeliyim?) şeylerden almıştım. Kumaşlar da bunlarda duruyordu. En iyisi bunları böyle band yapmak.

  3. yldoz

    Ben gün aşırı eminönüne iniyorum kendimi tutamıyorum dediğiniz gibi çok güzel şeyler var insan hasta oluyor. İstanbul’da oturanlar için bunların Yeri Marputçuların yan sokağı. Ama ben yaklaşık 2 m kadardı pazarda kurdele satanlardan parçasını 50 kuruş (500) a almıştım. Birazını kullandım birazı daha duruyor. Güzel olmuş bende bunlardan yapayım.

Bir Cevap Yazın

Dantel kitap ayracı yapımı

| | 1 Yorum

Video: Düz nakış işleme nasıl yapılır?

| | 0 Yorum